Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

Ülke İnsanımızın Gelişimi Nedir?

Ülke İnsanımızın Gelişimi Nedir?
 

         Bazen nasıl başlayacağını bilemez insan ben de öyle bir hal içinde aldım kalemimi elime, bloglarda gezdim baktım. En çok dikkatimi çeken şeyse ülke insanımızın en çok siyasi yazılara sonrasında ise dizilerle ilgili yazıları tercih etmiş olmasıydı. 

        Her yazarın kendine has özellikleri ve tercihleri vardır elbette ancak Dünyanın dayatmalarına yenilmek kötü gibi geldi. Yanlış mı düşünüyorum? Herkes sosyal medya aşığı oldu sürekli paylaşıyoruz. Peki gerçekte ne paylaşıyoruz? İnsanlar kalitelerini follow sayıları ile kıyaslamaya diğerlerine bunu üzerinden hava atmaya bağlamış durumda. Bizim zamanımızda ayakkabı ile idi hava atmak birisi markalı ayakkabı aldığında onunla atardı havasını peki ya şimdi iyi mi oldu?

       Dünya değişiyor elbette değişime ayak uydurmak gerekiyor. İnsanlık gelişirken bizim toplumumuz bunu ne kadar yakalayabiliyor yada biz bunu ne kadar doğru algılayabiliyoruz? Çok felsefe yaptım doğrusu kafanızı ütüledim. Benden bu kadarlık biraz da siz düşünün :)

 
Toplam blog
: 4
: 120
Kayıt tarihi
: 07.02.17
 
 

hayatı an ve an yaşamayı seviyorum... Bir çok ilgi alanım olmasına rağmen bir süredir kendimi din..