Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '13

 
Kategori
Blog
 

Ülke sorunlarına duyarsız kalmayan, Milliyet Blog yönetimini kutlarım..

Ülke sorunlarına duyarsız kalmayan, Milliyet Blog yönetimini kutlarım..
 

netten...


Yedi yıldır burada  yazıyorum..

Yazılarımda, her konuyu ele aldım; nalına da mıhına da vurdum...

Gerçekleri yazdığımdan, hakarete de uğradım...

Halen,siyasi çıkar yandaşlarının saldırısına uğruyorum...

Olsun...

Düşünenlerin düşündüklerini söylemeleri gerek...

Yılmadım...Yeri  geldiğinde gereğini de yaptım..

Keskin kalemim nedeniyle, MB yönetimince zaman zaman uyarıldım..

Bazen alındım, kızdım; bazen onlara hak  verdim.

Bu ülkede yaşamıyormuşçasına, at gözlüğü takarak sürekli aşk, çiçek, böcek yazanlara ,

Ülkede 47 milyon insanımız açlık sınır altında bir gelirle yaşamaya çalışırken, terör anaların gözyaşını kurutmuşken bunlara karşı duyarsız olanlara,

Siyaset, iktidar, erk yalakalarına; çıkar için herşeyini vermeye hazır olanlara; cumhuriyetin kurucusuna vesilah arkadaşlarına dil uzatanlara,

Cılız muhalefet yaparak mecliste yan gelip yatanlara, çamura batanlara karşı yazdık da yazdık..

...

Dün itibariyle ülkemde, İstanbul Gezi Parkından başlayan ve dalga dalga yurdumu saran bir halk hareketine duyarsız kalmayarak Milliyet Blogda yazan; ülkemin derin sorunlarına duyarsız kalmayan yüzlerce yazar arkadaşımın  bloglarını peşi sıra cesurca yayınlayan Milliyet Blog idaresine şükranlarımı sunarım.

Ülkemizde cereyan eden bu çok ciddi halk hareketini sansürleyerek, ekranlarında Hitler filmi gösteren, çiçek-böcek ve eğlence belgeselleri yayınlayan, 3 maymuncu; at gözlüklü  TV lerin yönetimlerini ve sahiplerini kınıyorum.

Demokrasinin biricik varlığı olan ve demokratik haklarını dile getiren bu çığ gibi gelen gençlik  ve halk hareketlerinin haberlerini vermeyen medyayı kınıyorum...

Medya ne kadar gizlese de güneşin balçıkla sıvanamayacağı bir gerçektir...

Güneş ne kadar yükselirse gölgeler de o kadar küçülecektir.

Ülkemin daha özenli ve becerikli empatik vicdan sahibi yöneticiler tarafından yönetilmesi gerçeği gündemdedir.

Milliyet Blog yönetimi, ana sayfamızda da görüldüğü gibi dalgalar halinde gelen ve güncel sancımızı dile getiren blogları yayınlamaya devam etmektedir.

Yazma sanatını icra eden ve yazmanın erdemine ulaşmış tüm aydın yaszarlara selam olsun..

Ülkemde haksızlıklar karşısında susmayan yürekli halkıma selam olsun...

Teşekkürler...Milliyet Blog...Teşekkürler yürekli MB bloggerleri...

Aydınlık yarınlara...Hep birlikte...

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..