Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKE YÖNETMEK ZOR DEĞİL

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Bugünün gerçeklerinde

Ülke yönetmek çok kolay

Hem de

Çok

Çok

Çok kolay

 

Ben

Bir türlü anlayamıyorum

Şu ileri değil

Durmadan geri gidişimizi

 

Ülkeyi

Doğru yönetmek için

Öncelikle

Ben bilirim havasında olmayacak

Yöneten

 

Ülke için neler gerekli

Onu saptayacak o

Sonra da

Bu nasıl yapılacak onu araştıracak

 

Bu nokta çok önemli işte

Bu noktada yöneten

Bu yapılanmayı en doğru kim yapar

Onu araştıracak

Bulacak

İşi

Ona devredecek

Ama

Kesinlikle yapanın işine karışmayacak

O

Sadece yapana yardımcı olacak

 

Yöneten

Bilecek ki her iş bilenin elinde kolayca yapılır

 

Yani

Diyorum ki

21. yüzyılda yapılamayacak iş yoktur

Çözülemeyecek sorun yoktur

 

Yöneten

Her şeyden önce buna inanacak

Hem de

En samimi şekilde

 

Çözüme yönelen yönetici

Çok samimi olacak canlarım

Onun derdi

Her şeye karşın o işin yapılması olacak

 

Ne der bir atasözümüz

“isteyen

Mevla’sını da bulur belasını da”

İşte bu atasözümüz

En gerçekçi yol gösterici olacak

Yönetenimize

 

Burada

Şunu da söyleyeyim

Bir sorunu çözen çözdüren insan

Her sorunu

Çözüp çözdüreceğine kesinlikle inanır

 

Bu inanç

Yönetene dağları deviririm dedirtir

Korkusuzca ve endişesizce işe koydurur

 

Bir başka deyişle

Özsaygısı gelişmiş olur yönetici

Özsaygısı

Gelişmiş insan her sorunun altından kalkar

 

İşte

Ben diyorum ki

Yöneten

Kafa ve gönül takınaklığından kurtulacak

Kafasını ve gönlünü ter temiz yapacak

 

Böylece

Kendini işine verecek dört elle

İşinden başka bir şey düşünmeyecek

 

Bu noktaya gelen yönetici

Çok saygın olur

Çevresinin

Seven insanlarla çevrildiğini görür

Yeni girişimlere atılır

Onları da başarır

 

İşte bu yönetici

Hem ülke halkınca

Hem çevre halkınca

Hem Allah’ça sevilir sayılır

Mutluluk olur çıkar

Daha başka ne ister ki insan

 

Gel sevgili yöneticim gel

Tek derim

"Çözülmedik sorun kalmasındır” de

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..