Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

18 Mayıs '13

 
Kategori
Güncel
 

Ülkede olaylar olurken (Direksiyondaki maymun)

Bazı insanlara ülkemizin yakın gelecekte sorunlara gebe olacağını anlatmaya çalışıyorum.

Ancak bazı yakın arkadaşlarımın da içinde bulunduğu bir durum var ki içler acısı; Büyük bir bananecilik ve vurdumduymazlık hâkim insanımızda…

Birçok olay anlatıyorum, hatta bazı hala dumanı tüten taze olayları, yemin ediyorum haberleri yok, sanki bu ülkede hiç yaşamamışlar gibi…

***

Otobanda bir trafik kazası ihbarı alan polis hızla olay mahalline varıyor.

Araba yolun yanlarındaki korkuluklara çarpmış takla atarak paramparça olmuştur.

Arabanın içinde bir kadın ve bir erkek kanlar içinde, ağır yaralı bir haldedir. Polisler hemen bir ambulansa çağırarak yaralıları hastaneye gönderirler.

Polisler kazanın nasıl olduğunu anlamak için arabayı incelerlerken birden enkazın içinden çıkmaya çalışan bir maymun görürler.

Hemen yanına giderler kurtarmaya çalışırlarken içlerinden biri “ah bir de dili olsa konuşabilse bize kazanın nasıl olduğunu anlatabilseydi,” deyince

Maymun; “Ben konuşuyorum”

Der demez polisler sorar; kaza nasıl oldu anlat bakalım…

“Ben arabadaydım” diye anlatmaya başlar Maymun,

“Son hızla gidiyorduk, bu arada ikisi de içiyorlardı.”

Eeee, devam et!

“Sonra esrar içmeye başladılar”

Aman Allahım, ya sonra…

“Ateşli bir şekilde öpüşmeye başladılar”

Polislerden biri duyduklarına inanamayınca; sen şimdi sahiplerinin hem son hızla araba kullandığını hem direksiyon başında içki esrar içtiklerini sonra da seviştiklerini mi söylüyorsun bize?

Maymun;

“Evet, efendim aynen öyle,” deyince polis;

Peki, bütün bunlar olurken sen ne yapıyordun?

Maymun;

“Hiç ne yapacağım arabayı kullanıyordum…”

***

Geçenlerde koskoca bir eski meclis başkanına şimdilerin hükümet sözcüsüne “barış süreci” için halktan hiç kimse bir şey bilmiyor, siz ne biliyorsunuz diye sorduklarında “bende bir şey bilmiyorum” demişti hatırladınız mı?

Meğer sonradan öğrendik; hükümetin ve iktidar partisinin içinde de hiç kimse hiç bir şey bilmiyormuş…

Vah be güzel kardeşim kusura bakma, istersen cehaletime verebilirsin; benim işi gücü bol, kafasını okey istekasından ayıramayan arkadaşlarımın neden haberlerinin olmadığını anladım da, “milletvekillerin, Bakanların” kini bir türlü anlayamadım…

Ne yazık ki aklıma defalarca gelmesine rağmen, bugüne kadar meclisin renkli koltuklarında oturan vekillerimize “siz orada ne yapıyorsunuz” diye de soramadım…

Haklısınız kibarlığım üzerimde; “Ne işe yarıyorsunuz” demek olmazdı değil mi?

***

Hoş direksiyonun başındaki(?) sürücü, aynı zaman da polis hatta cezayı kesecek “hâkim” olunca bilmemeleri normaldir.

Üstelik çoğunun ehliyetinin dahi olmadığını da biliyoruz…

***

Hoşça biraz zor ama mutlulukla biber gazsız, tazyikli suyu yemeden coplanmadan bir tatil geçirmenizi diliyorum.

Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..