Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '17

 
Kategori
Güncel
 

Ülkeler Arası Siyaset Halkların Birbirini Sevmesini Engelliyor

Ülkeler Arası Siyaset Halkların Birbirini Sevmesini Engelliyor
 

Çeşitli ülkelerle hala bir sürü sorunumuz var. Biz savaşın eşiğine gelelim ama halklar birbirini sevsin olmaz yani. Sonra bazı ülkelere ses yükseltiyoruz ardından, “Ben o ülkenin halkına demedim”

Bir ülkenin yönetimiyle aranız iyi değilse o ülkenin halkıyla  da iyi olamaz; çünkü o yönetimi o halk seçti.

Bakıyorum Türkiye’nin hiçbir ülkeyle doğru dürüst barışçı bir siyaseti yok. Böyle bir durumda insanları seviyorum dememin bile anlamı kalmıyor.

Atıyorum Türkiye ile Yunanistan arasında sorunlar varmış, bana ne diyemiyorum. Keza Almanya, ABD… ABD’ye turistik seyahat yapacağım iki ülke arasındaki sorunlar yüzünden gidemiyorum…

Biz kimle iyiyiz ki? Hükümet ilişkilerimizin iyi olduğu ülkelerin listesini yayınlasa da oralara olsun gitsek…

Ülkeler arası siyaset düzelmeyeceğine göre halkların birbirini sevmesi  zor.

Siyaset ayrı halkların dostluğu ayrı demek istiyorum ama kolay olmuyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..