Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Mart '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ülkem ve yüreğim

Ülkem ve yüreğim
 

Gerçek milliyetçilik yürek ister !


Ben bir milliyetçiyim. Vatanını, milletini, bayrağını canından aziz bilen. Vatanı, milleti, bayrağı için yüreğini ortaya koyan.

Ben bir Erzurumluyum. Dadaş oğlu dadaş Gazi Dursun Çavuş'un torunu. Gazi Dedemin nasihat ve vasiyetleriyle şekillenmişim. Vasiyetleri borçlandırmış yüreğimi. Borçlanan yüreğim manevi borcunu ödemek için madden borçlandırmış bedenimi.

Yüreğim ortada. Vatanım için. Milletim için. Bayrağım için. Terör örgütünün devletimi soymasını önlemek için yüreğimi koymuşum ortaya. Ortaya koyulan yüreğim görevini başarıyla tamamlamış. Tamamlamasına da . Terör örgütünün hıncı, kini, nefreti, saplanmış bedenime kredi kartı şeklinde.

Her ne kadar yüreğim çift çatallı olsa da bedenim zedelenmiş, yıpranmış. Ülken için yüreğini ortaya koy diyenler. Ben yüreğimi çoktan ortaya koymuşum. Koymasına da siz neler yaptınız benim gibi yüreğini ortaya koyupta
bedeninden vurulanlar için? Benim yüreğim ortada. Ya sizinki?

Siz neler yaptınız meydanlarda nutuk atmaktan başka? Biz öldük. Vatan için. Millet için. Bayrak için. Siz sadece nutuk attınız.

Yeter artık. Meydanlarda ağzınıza almayın kutsal değerlerimizi. Yüreğinizin söyleyemediklerini söylemesin ağzınız.

 
Toplam blog
: 193
: 183
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

1957 Erzurum doğumluyum. 1982 -9 Eylül Üniversitesi   İktisadi veTticari Bilimler Fakültesi   Maliy..