Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKEME İYİLEŞME REÇETEM

Evet

Sevgili kardeşlerim

Evet

 

Bugünlerde

Ülkemiz rahatsız

Yaptığım taramada

Gördüğüm rahatsızlıklar

Şöyle

Özsaygı noksanlığı

Özdenetim noksanlığı

Empati yapma noksanlığı

Sorun çözücülük noksanlığı

İşbirliğine yatkınlık noksanlığı

 

Bu noksanlıklar

Ülkemizi ileri adım atmaktan alıkoyuyor

İleri adım atma duruyor yani

 

İleri adım atamayan ülkeler

Gelecek tehlikesi yaşarlar

 

Gelecek garantisi için

Ülke yaşamında

Her insanda

Özsaygı olacak

Özdenetim olacak

Empati yapacak insanlar

Sorun çözücülük ileri olacak

Bir de

Herkes işbirliğine yatkın olacak

 

Bu olgulardır

Ülkeyi

Daha doğrusu ülkemizi

İlerletecek olanlar

 

Yukarıdaki koşullar

Ülkemizin her insanında bulunacak

 

İşte bu olgular yaratılırsa

Ülkemiz

Çok kısa zamanda

İleri ülkeler safına geçer

İnsanlarımız

Mutlu müreffeh yaşar giderler

Varsıllık yaşarlar

Yoksulluğun esemesi bile okunmaz

 

Ülkemiz barışı yaşayan

Barışı dünyaya yayan ülke olur

 

Bu da

Ülkemizi “Dünya Lider” yapar

 

Bu koşullar

Her şeyden önce

Hangi yöneten olursa olsun

Ülke yönetenlerinde yaşanacak

Ülke yöneteni

Özsaygılı

Özdenetimli

Empati yapan

Sorun çözücü olan

İşbirliğine yatkın olan olup

Bunu yaşayacak

Türk toplumunu da yaşatacak

 

Yazılı ve görsel basın

Bu konuyu işleyecek

Halkı

Gerçek mutluluğun

Burada olduğu konusunda bilinçlendirecek

Okullar bunu işleyecek

Ve bu durum yaşanır olunacak

 

Yani canlarım

Ülke insanlarımız

Adan Zye

“Duygusal zekâ” gelişmesi yaşayacak

Ülkemiz de

Ayağa kalkacak

 

Türk insanı

Doğrular ışığını takip edecek

Aydınlık bugünler

Aydınlık yarınlara yol alacaklar

Yolları asla kararmayacak

 

Benim reçetem bu canlarım

Buyrun uygulayalım

Sağlığımıza kavuşalım ve uzun ömürlü olup

Doya doya yaşayalım

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..