Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ağustos '13

 
Kategori
Uzay
 

Ülkemin insanı Mars’a gönüllü gidiyor!

Mars gezegenine 2023 yılında koloniler kurulacak. Gidip de dönmeyecek gönüllüler aranıyor. 2016 yılında ilk gidişler başlayacak gibi!

Ülkemizden de başvuru olmuş.

Başvuranlardan birisinin söylediği tam bizim insanımız olduğunu belli ediyor.

Ben askerim, demiş, her yerde nasıl baş edebileceğimi bilirim!

Breh, breh, breh! Helal sana be!

İşte Türk budur!

Kim ipler Mars’ı Neptün’ü! Biz orada da yaşamasını biliriz! Gönüllü olmak budur işte!

Başvuru sayısı 20.000 kişiye ulaşmış. Dünyanın çoğu yerinden başvuru var! Ne demiş bizim gönüllümüz?

Ben her yerde ayakta kalmayı başarırım!

Aslanım benim, kaplanım, yiğidim!

Var mı başka böyle gönüllü ey dünya!

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..