Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Ülkemin sevgili Nihat'ı

Ülkemin sevgili Nihat'ı
 

Ülkemin Nihatı...


Ülkemin sevgili Nihat'ı.... 

Saymadım kaç gün oldu, sen Survivor'a gideli. 

Dominik adalarına Nihat Doğan'da gidecek dediler... 

Eyy vah diyeceğime... EYVALLAH demişim yanlışlıkla. Benim dememle olmadı tabii ki... Sende gönüllüydün hani:) Dominik adalarına gidip Ülke'ni temsil etmek istedin. 

İstedin de... Ülke'ni bıraktığın gibi bulmak da en doğal hakkındı. Öyle değil mi? 

Emin ol, Ülke bıraktığından daha iyi ve mutlu. O'nu bir bebek gibi beleyip beslemekteyiz. Her ıngaa deyişinde gazı mı var, tuzu mu diye meraklanmaktayız. Camilerimizden ezan sesleri, sabahları, sim miit diye bağıranlar gırla. Kuzular büyüdü koyun oldu çoğu. Öyle güzel bakıyorlar ki görmelisin. 

Haa Memlekette alınan son kararlardan bazıları; Kadın kısmı yaza girmeden evvel "ALTIN ÇİLEK" yiyip kilo verecek. Kızlar onbirinden önce asla evlenemeyecek! Tecavüzcülere hadım, ağır ceza filan getirilmeyecek. Karısını darp edenlere; "okşadın mı lan", Çocuk katillerine; "şeker vermedin mi?" Genç kızları parça pinçik edip çöpe atanlara; "çocuk" tu denilecek bundan böyle. Merak etme sen. 

Bizim burda tek sorunumuz havaların biraz yağışlı olması... O da Allahtan. Başka bi sıkıntımız yok. Ülke'n emanet bize. 

Ülke'min sevgili Nihat'ı... 

Sen iyi bak kendine oralarda . Adası / gadası ne olursa olsun gördüğüm kadarıyla iyi bi yerdesin. Balık bulamasan bile "kokonat" yiyorsun Allaha şükürler olsun. Aklıma gelmişken sorayım, o adalarda bir inek bulamadın mı? Hani sağar sütünü alırsın diye... Tavuk bile mi yok oralarda taze yumurta filan? 

Kokonatla da idare edemediğini anladım içim yandı. Canı "tulum" çekti dediler. Kargo margo yapabilirsem hangisinden istersin? Erzincan tulum / İzmir Tulum / Antalya / K. Maraş / "Tokat yağlısı" / "Tokat Küp Çökeleği" Not: adamın boğazına durur! (Ordu'nun Kurukeşi / Susurluk Örgü / Cunda Tulumu (Not: tavsiye ederim:) Aydın cıvık tulumu / En iyisi: Manisa Koyun Peyniri... Sen seversin. 

Ülkemin sevgili Nihat'ı... Saymadım kaç gün oldu sen Survivor'a gideli. 

Ülkenden iyi haberler verdim ya sana. Ağlama artık ezanımın sesi, anamın yüzü, babamın fesi diye. Yarışmana bak. Adadaki kızlar da sana emanet... İstediğin tulum olsun, yollamayana da aşk olsun. 

Bi tanesinden bi tanesine 

Can tanesinden can tanesine feda olsun. 

İyi bak kendine ülkemin Nihat'ı. 

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..