Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '08

 
Kategori
Siyaset
 

Ülkemiz ve sancılı süreç

Bu aralar en çok dillendirdiğim konuların başında gelir sevgili aysun KAYACI'nın Türkiye deki seçmen profili ile ilgili sözleri.Belki eksik formülize edilmiş olan sözler aslında bir çok defa bastırılmış düşüncesi suç sayılmış olan topluluklarda pek te fazla insanın söylemeye cesaret edemediği konular. Malumunuz ülkemizde hala düşüncenin suç olduğu yasalar yürürlükte bulunmaktadır.Bu yönüyle baktığımızda aslında bir çok kimsenin tespit ettiği ama bir türlü ifade etme olanağı bulamadığı bir konuya nasıl olduysa o tatlı kız değindi, aslını sorarsanız ben yıllarca mankenlik camiasına(magazinel yaşam)a hep bir önyargıyla baktım.Bana göre kültürel yozlaşmanın tetikleyicisi rolündeydi yanlış olabilir ama düşüncem böyleydi.

NTV başından beri beğeniyle izlediğim bir haber kanalı yayın politikasını hep beğenerek izledim. Son zamanlarda HAYDİ GEL BİZİMLE OL programınıda fırsat buldukça beğeniyle izlediğim bir program olarak ifade etmem gerekir. İşte benim izleme olanağı bulmadığım ama çok önemli cümlenin sarf edildiği bir program gecesi sonrası, o güzel sarışın şunları iafade etmiş ''benim oyum çobanın oyuyla eşit olur mu''?

Bu sözde karşı çıkabileceğim yanlış diyebileceğim tek söz çoban tanımlamasıdır. Burdan sevgili aysu ya bir öneride bulunmak isterim lütfen cümleleri kurarken biraz daha dikkatli ol. Biliyorum ki sen aslında niteliksiz, düşünme yeteneğini kullanmayan, sorgulamayan, sürü psikolojisi ile hareket eden topluluklardan bahsettin çokta iyi ettin sonuna kadar sana katılıyorum.Ama çobanlarda insan ve insanların onurunu incitmemek gerekir.

Benim oyum bir torba makarnaya, bir torba kömüre oy verenin oyuyla eşit olamaz ben bunu kabul etmiyorum.AKP yi iktidara taşıyan kitle kesinlikle nitelikli bir kitle değil.

İnancın bu kadar istismar edildiği başka bir ülke varmı dünyada bilmiyorum ama yazık oluyor AKP bu ülkeyi yönetmeyi haketmiyor. Vatandaşa ananıda al git, Kendisiyle görüşen Baro başkanına dürüst değilsiniz(yalancısınız)diyen başbakan bu ülkenin aydın insanlarını değil olsa olsa ayak takımı denilebilecek sürü psikolojisiyle hareket eden toplulukların Başbakanı olur. Bütün bunlara rağmen AKP ye karşı açılan kapatma davasının sonuçlarının ağır olacağını düşünüyorum ve bunun tek sorumlusuda statükocu, siyaset yapmayı çoktan unutmuş, halktan kopuk kurumların arkasına sığınarak siyaset yapmaya çalışan Deniz BAYKAL zihniyeti ve CHP dir. Bana göre.sevgiler saygılar......
 
Toplam blog
: 15
: 536
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

1975 Muş doğumluyum. Lise mezunu anadolu üniversitesi iktisat fak maliye bölümü öğrencisiyim. İnşaat..