Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ülkemizin Ömrü Barışla Uzar

Ülkelerin
Uzun ömürlü olması tek koşuldur
Bugün var yarın yok
Ya da
Bugünü var yarını garanti değil ülke
Hiçbir konuda
Daha yaşarken varlık duyumsatamaz
Ülkenin
Varım ben diyebilmesi için
Özellikle ama özellikle
İç barış gerçekleşmesi olacak
Ülkenin yaşaması için
İnsanların birlik beraberlik yaşaması gerekir
Ancak
Birlik beraberlik içindeki halk
Bu birlikteliğin uzun sürmesini
Hatta sonsuza uzamasını ister
Bu da
Dayanışma paylaşma yaratır
Bu etmenler
Ülke ömrünü sonsuza ıraksatır
Matematik böyle söylüyor
Birlik beraberlik fonksiyonunun limiti
Sonsuza ıraksar
Böyle toplumlarda
Ekonomi tam sağlıklı haldedir
Emek sömürüsü asla yoktur
Ülke olanakları yüksektir
Bu olanaklardan herkes eşit yararlanır
Artı değer
Herkesçe eşit paylaşılır
İş yerleri
Genellikle halkçı karma ekonomiktir
Eğer isterlerse
Çalışanlar aynı zamanda iş yerinin patronu da
Olabilir
Bu da
Ülkenin daha da uzun ömürlü olmasını güçlendirir
Tavuk yumurta örneği
İç barış ekonomiyi geliştirir
Gelişken ekonomi de iç barışı sürekli kılar
Burada
Esas olan tek şey halkın bu bilince ermesidir
Halkın bilince ermesi için
Önce Türk Devletinin bu bilince ermesi gerekir
Bilinçli halk bilinçli devlet oluşturur
Bilinçli devlet de bilinçli halkla birlik olur
Her şey halk için halkla birlikte olgusu gerçekleşir
Devlet bu konuda beni dinlemeli
İç barışı mutlaka gerçek kılmalı
Bunun için halka doğru bilinçle yaklaşmalı
Eğitimi bu konuda işlevsel kılıp
Halkta
Özsaygı özdenetim empati yapma
Sorun çözücülükte ilerleme
İşbirliğine yatkın olma
Bileşenlerini oluşturup
İç barışı gerçekleştirmelidir
Devlet eğer devletim diyorsa
Bu yolda yürüyüp iç barışı yaşanır kılmalı
Sorarım size
Birisine kalkan eli kıran bir çok el olursa
O el kalkar mı ha
Kalkmaz değil mi ya
Öyleyse gelin iç barış da iç barış diyelim
Avaz avaz


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..