Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ÜLKEYİ ALÇAK GÖNÜLLE YÖNETME

Bugünler

Beni mutluluktan uzaklaştırıyor

Sevgili halkımız

 

Bunun nedenleri için

Ben şunu söylüyorum

El birliği

Dil birliği

Gönül birliği

Boş vermişliğindeyiz

Bunun

Yıkımını yaşıyoruz

Bizi başarısızlığa götürüyor

Bu yıkım

 

Aile olsun

Bir iş yeri olsun

Bir toplum olsun

Tüm bireyleri

El birliği

Dil birliği

Gönül birliği

Yaşamıyorsa

Orada

Ortak paradigma oluşmaz

Ortak paradigma oluşmayınca da

Ortak girişimler olmaz

Bu olmayınca da

Gelişme

Güzelleşme

Asla yanımıza yaklaşmaz

 

Ortak paradigmalar için de

Alçak gönüllü yaklaşımlar gerekli

Karşındakini

Dikkatli dinleyip

Anlayıp

Hoşuna gittiyse kabullenip

Gitmediyse

Hoş karşılayıp

Kavgaya

Gürültüye girmeden

Olayı sonlandırmak

En güzel sondur

En güzel

İnsani davranıştır

Bu davranış bizi

Ortak paradigmaya götürür

Yani

Hepimizin kabulleneceği

Davranış ve katılım başlatır

İşte bu nokta

Başarısızlığı yok eden

Başarıyı mutlaka var eden hareket

Başlangıcıdır

Atalarımız boşuna söylememişler

“Bir elin nesi var

İki elin sesi var” diye

İşte bu gerçeklik

Alçak gönüllülük yaratısıdır

 

Şunu özellikle söylüyorum

Alçak gönüllü insan

Doğru sözlüdür

Yalandan uzaktır

Karşılıksız iyilik yapar

Yani barış yaratır

Asla barış bozmaz

 

Ben bu gerçekliği

Türk Ulusuna özellikle öğütlüyorum

Bu gerçekliktir

Bizi

Dünya Lideri yapacak olan

Ve

“Türk Cihan Hâkimiyeti Mefkûresi “ne

Türklüğü ulaştıracak olan

 

Bu bağlamda

Bugün olsun

Yarın olsun

Ülke yönetimine gelen kişiler de

Gayet

Alçak gönüllü olacaklar

Sevilecekler

Sayılacaklar

Uzun ömürlü iktidar yaşayacaklar

 

Alçak gönüllülük kervanında buluşalım

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..