Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

ÜLKEYİ AYAĞA KALDIRAMIYO...

ŞU ÜLKEYİ AYAĞA KALDIRAMIYORUZ YA

Evet

Sevgili Türk Halkı

Evet

 

Bugünlerde

Üzerinde düşündüğüm

En başat konu

“Ülkemizi ayağa kaldırmak”

 

Düşünüyorum

Düşünüyorum

Düşünüp kalıyorum

Ve

Kendimden başlıyorum

Ne

Nasıl

Sorularının yanıtını bulmaya

Çok kolay şekilde de buluyorum

 

Bugünlerde

Bizi yere çökertip kalan sorunları

Ele alıyorum

Önce onları saptıyorum

 

Benim saptadığım başat sorunlar

Şöyle

İç barış

PKK sorunu

Bireysel ve kitlesel ilişkilerimiz

Üreten Ekonomi olamayışı

Döviz sıkıntısı

Eğitimin bilimsellikten uzaklığı

Bunun yaratığı

Değerleme noksanı yurttaşlarımızın çokluğu

Yurttaşlık bilinci gelişmemişliği

Sorunlarıdır

 

Bunlara

Şu hedefleri de ekliyorum

Ülke severlik

İnsan severlik

Yalandan uzaklaşma

Barış yanlısı olma

Bunda da

Çok ileri durma

Ülkeyi                                                                                       

Her bakımdan

Ama

Her bakımdan

Dört dörtlük görme arzusu taşıma

Ve

Bunun için derin arayışlara girebilme

Güler yüz tatlı dil egemenliği

Dış ülke ilişkilerinde

Diplomasi kurallarını uygulama

Bu bağlamda

İlişki zayıflığı yaşadığımız ülke bırakmama

Teknik teknoloji geliştirme üstünlüğü

Elde etme

 

Çok önemli olarak

Şunu söylüyorum

Bütün bu hedeflere

Varılabilinir görüyorum ben

 

Ve

Yaşadığımız şu dünyada

Saydığım

Bu gelişmişlik noktalarına

Varabilmiş

Epey ülke var

 

Bize düşen

Nasıl

Matematiği

Fiziği

Kimyayı

Almışsak

Uygulamaya koymuşsak

Teknik teknoloji bilimlerini

Ekonomi bilimini

Diplomasi bilimini

Alacağız

İlgili

Kurum ve bilim insanlarıyla

Bunları uygulamaya koyacağız

Bir yıl içinde

Hepsini uygulamış olarak

Başarıya ulaşacağız

Diyorum

 

Gülmeyin

Sevgili kardeşlerim

Gülmeyin

Olmaz olmaz da demeyin

Çünkü

“Olmaz olmaz” canlarım

Onlar yapmışsa

Biz neden yapamayacağız

 

Şunu

İyi bileceğiz canlarım

Ülke yöneticisi

Çözüm düşkünü olacak

Nerede

Çözülmemiş sorun görürse

Hemen

Emir verip

Dünyada

Bu tür sorunlar

Nerede kolayca çözülmüşse

Ona bakıp

O sorunu çözdürecek

 

Öyle ki

Ülke sorunsuz ülkeler şahı olacak

Bu yönümüzle

Dünya ülkelerine

Dolasıyla

Dünya insanlığına mutluluk yaşatacağız

 

Ben diyorum ki

Ülke yöneticisini mutlu edecek olan

Muhalefetle sert çatışma değil

Sorun çözüp

Halkı o sorundan kurtarmaktır

 

Sağlıklı yaşamlar dilerim canlarım

 

                                 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..