Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Ülkücülüğün Doğru Tanımı

Ülkücü

Ülkücülüğü bilecek

Bilerek yaşayacak yaşatacak

 

Yani

Ülkücü ülkücülüğü

Anlayacak anlamlandıracak

Sonra kabul edecek

Öyle ülkücü olacak

 

Anlamadan anlamlandırmadan

Ben ülkücüyüm demek yanlış

 

Ülkücü bilen olacak

Ülkücülüğü öyle yayacak

Biz bu konuda zayıfız canlarım

 

Ben öyle çok istiyorum ki

Ülkücülük ülke genelinde yayılsın

 

Herkes de ülkücülüğün

Önce Türklük için

Sonra insanlık için

Çok önemli çıkar olduğunu anlasın

Ve de kabul etsin

 

Ülkücülük canlarım

Barışçılık demektir

Ülkeye ve dünyaya

Barış yaymak demektir

 

Bunun edebiyat adı

“Türk Cihan Hâkimiyeti Mefkûresi”dir

 

Yani canlarım

Türklük için

Genel olarak insanlık için

Öncelikle barış gereklidir

 

Ülkücü

Ülkeden başlayarak

Tüm dünyaya barış yayılmasını sağlayacak

 

Matematik diliyle söylersek

Ülkü barış vektörüdür

Doğrultman doğrusu da Türk kültürüdür

 

İyi bilelim ki

Türk kültürünün en başat değeri barıştır

Bir yerde Türklük varsa mutlaka barış vardır

Ülkücü bunun görevlisidir işte

 

Bugün için

Ülkücüyüm diyen önde gelenlere bakıyorum da

Üzüntüden içim eriyor

Hele son günlere bakınca daha da kötü oluyorum

 

Önde gelen ülkücüler

Kendilerini eleştirenlere

Öyle çirkin karşılık veriyorlar ki ayıp diyorum

 

Oysa

Önde gelen ülkücüler

Kendilerini eleştirenlere

Anlayışla ve tatlılıkla karşılık verecekler

 

Tamam kardeşim

Siz böyle diyorsunuz ama

Bir de şöyle bakın diyecekler

 

Şunu bilecek ülkücü

Barış

Nefret ettirmeden sevdirerek

Kaçıran olmadan toparlayıcı olarak

Devleşir

 

İşte bu ülkücü

Herkesi barışa çağırır ve gerçekleştirir

 

Ve

Ben Türk Ulusunu candan severken

Türk Ulusu neden beni yeterince sevmiyor

Diye kendine sorar

 

Bunun için de

Türk ulusunun kendisini sevmesi için

Yapılabilecek olanları saptayarak

Hemen işe koyulur

 

Özellikle MHP bu yola girmeli

 

Herkese gönülden ve samimi şekilde

El uzatıp hatır gönül saymalı

 

Yani

Barış yayarak bunda öncü olarak

Herkesin buna yaklaşmasına yardımcı olmalı

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..