Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '10

 
Kategori
Genel Sağlık
 

Ultrason

-Kolay gelsin

-Sağolun, hoşgeldiniz, geçmiş olsunn.. Nasıl yardımcı olabilirim?

-Ultrasyon çektiricektim

-Tabi buyrun ne ultrasonu?

-Her yerime bakılsın işte. Karnıma, kalbime, mideme, safra kesemde taş var mı, yok mu?

-İstek fişinizi görebilirmiyim?-Bende yok fiş, şurdaki kız aldı.

- istek fişinizi verdim size( ile kopan yaygara).. sende fişimi ben almadım, hem para veriyorum hem uğraşıyorumla biten bağrışmalar...

-Bol su içip, idrara sıkıştığınızda haber verin lütfen

_ben su falan içemem, acelem var, sıkışığım zaten, bakın bana..

Her gün birbirinden zor ve laf anlatamadığımız hastalar.. Ya da psikolojik hastalar demek daha doğru sanırım.

Yapılacak işlemin en iyi şekilde sonuçlanması için insanlara söylenenlere karşılık aldığımız tepkiler ve bağrışmalar.

Hep acelesi var insanların, hep yetşimek zorunda oldukları yerler. Peki hastaneye neden gelir insan? ya da araya sıkıştırılırmı sağlık için gereken zaman..

gerçekten sağlık sorunu olan insanların başka telaşları olurmu ki?

sağlıktan daha önemlisi varmı ki?

ya da başka işler düşünen insanlar gerçekten hastamıdır peki?

(sağlı sektöründe çalışan birisi olarak, hiçbirşey insan ve sağlık kadar önemli değildir. Lafın özü hastaneler wc' ler gibi 5 dk da işini görüp çık misali yerler değildir)

 
Toplam blog
: 23
: 893
Kayıt tarihi
: 21.04.10
 
 

24/06/1986 '  doğumluyum.özel sağlık sektöründe çalışan, evliliğe alışma kısmını tamamlamadan ann..