Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '13

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ulu çınar

 

ULU ÇINAR
 
Yaprağın sararmış saçında aklar
 
Dalların yuvasız kuşları saklar
 
Senin gölgen hepimizi kucaklar
 
Ulu Çınar Fethiye’de yaşıyor
 
 
 
Topluma mâl olmuş ulu çınarsın
 
Bizimle güler bizimle ağlarsın
 
Herkesin derdine sende yanarsın
 
Ulu Çınar Fethiye’de yaşıyor
 
 
 
Yokluklarla, acılarla yoğrulmuş
 
Hayattan ders almış çok da okumuş
 
O halkın gözünde bir çınar olmuş
 
Ulu Çınar Fethiye’de yaşıyor
 
 
 
Çok aradım onu burada buldum
 
Ulu çınar ile arkadaş oldum
 
Bana sırdaş oldu onunla güldüm
 
Ulu Çınar Fethiye’de yaşıyor
 
 
 
Tarihi çok eski bilemem nere
 
Köklerini salmış ta derinlere
 
Benden selam olsun tüm erenlere
 
Ulu Çınar Fethiye’de yaşıyor 
 
Toplam blog
: 111
: 123
Kayıt tarihi
: 30.09.12
 
 

1952 İspir doğumlu Ozan Nurettin Aktaş'ım. İlk ve Orta Okulu İspir'de Liseyi İstanbul'da okudum. ..