Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Ulusuma başsağlığı diliyorum

Ulusuma başsağlığı diliyorum
 

Ağlama çocuk ağlama tut ki ben senim bu elim olayda:(


Şöyle sesleniyorum bu elim günde ulusuma:

“TUT Kİ SOMA'DAYIM

Bir çocuğum ben

Tut ki Soma’dayım

Ortasındayım felaketin

Kimsesizim ve ağlıyorum

 

Yok, olup gidiyor

Babamın eli

O elim günde elimden

Korkuyorum şaşkınım

 

Aranıyorum

Koşuyorum feryat figan

Gözlerimde yaş

Oradan oraya

 

Bir ses olsam

Ağlama çocuk ağlama

Bak baban burada diyebilsem

Ah o çocuğa

 

Bir çocuğum ben

Tut ki Soma’dayım

Ortasındayım felaketin

Kimsesizim ve ağlıyorum

 

Kaybediyorum babamı

Bakınıyorum yaşlı gözlerle

Sağa sola

Göremiyorum babam nerede

 

Derdim değil

Ne olacağım

Babamı istiyorum ben

Çocuk yüreğimle

 

Ağlama çocuk ağlama

Sen değilsin

Kaybeden babasını

Say ki ben senim

 

Bir çocuğum ben

Tut ki Soma'dayım

Ortasındayım felaketin

Kimsesizim ve ağlıyorum

(Halil Güven-Şiirlerim Söke)

...

Allah insanlara acı yaşatmasın:(

Ancak yönetenlerimiz de daha basiretli olsun!

Neyi yönettiklerini iyi bilsinler...

Yönettiklerinin denetimini sağlıklı yapsınlar.

Yani iş “Kara camızları saldım bayıra/ Mevla’m kayıra”  olmasın...

Üzgünüm ki bizim kaderimiz hep yukarıdaki deyişte gizli...

Oysa modern dünya bugün bizim yaşadığımız bu olayı çoktan yaşanmaz duruma getirmiş.

Bizim yönetenlerimize düşen işte bunlar nasıl yapmışlar diyerek yola çıkmaları...

Onların yaptıklarını aldıkları önlemleri daha da geliştirerek almaları...

Soma’da yaşanan maden kazasında hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet dilerim.

Ve yaralananlara acil şifalar dilerken kederli ailelere ve ulusuma baş sağlığı ve sabır diliyorum.

Saygılarımla...

  

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..