Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '09

 
Kategori
Blog
 

Ümit Culduz neredesin?

Ümit Culduz neredesin?
 

Kızardım bazen ama okumadan da edemezdim.

Okuduktan sonra kızardım anlayacağınız! Önyargılı değildim!

Yaklaşık bir aydır yok!

Sırra kadem bastı!

Ya da kıdem!

Yok!

Geçen Alev Hanım doğum gününü hatırlattı. Demek ki yaşıyor! Kendimce ihtimaller yaptım!

1. Memleket izninde! (sakin bir tatil yapacak!)

2. Kısa dönem askere geldi (bedellli de olabilir! Niye vicdani retçi olmadı bilmem!)

3. 301 den içeride! (Berlin’de F tipi cezaevinde!)

4. Hiçbiri!

Ne zamandır yeni bir atasözüyle blogları şenlendirmesini bekliyordum. Baktım haber yok, bari bir blogla ümmet-i Muhammede duyurayım dedim.

Telgraf çeker gibi oldu bu yazım ama acilen cevap bekliyorum!

Ara bizi Ümit Bey!

Elin kanda olsa bile! (tavuk da kesemez ki! Yufka yüreklidir bildiğim!)

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..