Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ummadığım bir gün olsun bugün..

Ummadığım bir gün olsun bugün..
 

''Umulmadık bir gün olabilir bugün '' demiş Cemal Süreyya...

Her sabah uyandığımda böyle diyorum içimden.''Allah'ım ummadığım bir gün olsun bugün''..Sonra hergün, hergün aynı yaptığım işlerin tekrarına başlıyorum..

Sıkılıyorum !!!

Daralıyorum !!!

Bunalıyorum!!!

İstemiyorum böyle olmasını hergünün..İstiyorum ki farklı olsun, istiyorum ki beklemediğim anlarda beklemediğim güzellikler, mutluluklar, sevinçler olsun..Özlemlerim, isteklerim, azularım kendiliğinden geliversin bugün..Bir kere de onlar şaşırtsın beni..Hep ben süpriz yapacak değilim ya günlere..

Yani umduğum gibi bir gün değil istediğim, ummadığım bir gün oluversin.....Her günkü dokunduğum eşyalarım, okuduğum kitaplarım, konuştuğum çiçeklerim, kanepem, klavyem ummadığım bir şekilde bana suprizler yapsın, sevinçler yaşatsın, mutululuklar hissettirsin...

Beklemeden şaşırtsın beni hayat....

İstediğim sadece bir gün...Sayısızca günlerin içinden sadece bir gün...

O bir gün hayatıma bedel olsun....Ummadığım bir gün olsun...

Ve o gün bu gün olsun....(Her uyandığım sabahın günü olsun)

Her günün aynı olmasından yüreğim daralıyor, içim sıkılıyor...Mesela özlediğim bir dokunuşu, özlediğim bir kokuyu, özlediğim bir sesi, özlediğim bir öpüşü ummadığım şekilde her günümde yaşasam istiyorum beklemediğim bir anda beklemediğim bir şekilde...

Ey hayat !!!.. Sen de bana yap bir supriz..

Yaşat bana ummadığım bir günü beklemediğim anlarda beklemediğim şekilde...

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..