Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ummadığım taş yara sardı...

Ummadığım taş yara sardı...
 

Hiç beklemediğim bir yerden gördüğüm destek beni oldukça şaşırttı. Bu şaşkınlıkta, desteği beklediğim diğer kaynaklara baktım, onlardan da aynı hareketi göreceğimi düşündüm ama maalesef yoktu, herşey tıkırında işliyordu, düzen bozulmamıştı.

Çanak anten kullanıyorum ve 1000 küsür kanalı izleyebiliyorum. Bu kadar kanalı izleyebiliyorum derken içlerinden sadece 10-15 kanalı takip edebiliyorum, gerisi gereksizlik.

Çatı anteninin aldığı ulusal kanalları izlemeye alışmışız ya diğer kanalların söylediklerini duymak istemiyor gibiyiz.

Bir mesai arkadaşımın önerisi ile "oldukça ilginç ve eğlenceli programlar var" dediği kanalı izlemek için TV'yi açtım. Bu kanal bildiğim kadarı ile kablolu TV'den ve çanak antenden takip edilebiliyor. Gerçekten de eğlenceli ve farklı bir program vardı, ama ben bu programı anlatmayacağım.

Saat 21:30 olduğunda hiç beklemediğim birşey oldu. Kanal yayınını kesti ve ekrana siyah bir kurdela yerleştirip, altına da "Terörü Lanetliyoruz" yazdı. Bir dakika boyunca bu yazı ekranda kaldı ve yayın durdu. İşte tam bu sırada acaba genel bir uygulama mı diye diğer kanalları da gezmeye başladım.

Diğer kanallarda gördüklerimi burada yazmak istemiyorum. 21:30 saatinin "prime time" dönemine denk geldiğini biliyoruz. Ve "düzen" kanallarının o saatte toplumu bilinçlendirici (!) nasıl bir yayın anlayışında olduğunu da biliyoruz. O anlayış gırla sürmekteydi.

Şimdi sizi daha fazla meraklandırmadan 1 dakika ekran karartma eylemini gördüğüm kanalın ismini veriyorum: MTV-Türkiye.

Yorum ve takdir sizin.

Haa bu arada, sansür de danıştay tarafından kaldırıldı. Artık medyanın arkasına gizleneceği bir kalkan da kalmadığına göre, "gerçekleri" öğrenmeye başlayabiliriz.

 
Toplam blog
: 117
: 1067
Kayıt tarihi
: 26.09.07
 
 

1980 yılında Mersin'de doğdum, bütün eğitim öğrenimimi Mersin'de tamamladım. Yetmedi, işimi de Mersi..