Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Umuda yolculukmu adı

Umuda yolculukmu adı
 

Elimde kalemim yazıyorum…

Sözcüklerin beni nereye götüreceğini bilmeden bırakıyorum ellerine bedenimi.

Hislerim, duygularım….

Farklı bir hal içinde. Nasıl tarif etsem bilinmez ama tarifi kelimelerle sınırlı değil.

Her yerde baharın sesini duyuyorum. Kuşların, böceklerin, bütün doğanın sesi sanki içime işlemiş, oradayım ve yaşıyorum…

Bambaşka biri doğuyor adeta bu bedenden. Bedenim, ruhum yeniden vücut bulmuş gibi…

Var olma aşamasında kalmışken şimdi yavaş yavaş tamamlanıyorum.

Elimde kalemim, yüreğimden geldiğince yazıyorum.

Arkamda dileklerimi bırakarak koşuyorum rüzgara. Yakalama şansım olmadığını  bildiğim halde koşuyorum.

Sözcükler dolanıyor dizlerime. Kelimeler benimle koşuyor rüzgarın peşinden.

Her şey benimle, yeni vücut bulmuş bu bedende yaşıyor.

Yenileşme tamamlıyor kendini yavaş yavaş. Gölgeler düşüyor ardıma ,hayallerimin gölgeleri. Hayata geçirdiğim her şey benim yanımda, benimle birlikte düşüyor rüzgarın serinliğine.

Elimde kalemim yazıyorum…

Umarsızca koşuyorum rüzgarın kollarına. Kavuşmak bir bütün olmak hayali içinde yanıyorum adeta…

Gerçeğe dönüşen hayallerimin, arkamdan  gelerek benimle olmalarını izliyorum. Korkmadan, umutla koşuyorum rüzgarın serin kollarına. Yakalama arzusu içinde sözcüklerin büyüsü ile sesleniyorum ona. Tüm gücümle koşuyorum, peşimden gelen umutlarımla…

Elimde kalemim yazıyorum…

Hislerimin kelimelerle hayat buluyor, yeniden var oluyor adeta…

Yok olmak nedir bilmeden kaptırıyorum kendimi. Rüzgara doğru yelken açan bir gemi misali ona doğru koşarak yeniden hayat bulmuş bedenimi tamamlamak istiyorum.

Elimde kalemim yüreğimde tarifi imkansız huzur veren sıcak hisler eşliğinde yazıyorum.

Sonsuzluğu yakalama çabası içinde hayallerimin gerçeğe dönüşmesini izliyorum.

Rüzgarın peşindeyim, ona sesleniyorum…Yakalama isteği ile dolu bedenim rüzgarın o serin kollarında yeniden vücut bulabiliyor artık. Bedenim serinliğinde yeniden yıkanıyor. Var oluşum kendini tamamlıyor. Tarifi imkansız olan hisler eşliğinde son kez bakıyorum ona…

Elimde kalemim yazıyorum…

Umuda yelken açarak ona ulaşma arzusu içinde…

Belki yeniden hayat bulur amacı ile yazıyorum…..

 

 
Toplam blog
: 38
: 410
Kayıt tarihi
: 10.10.16
 
 

Şuan hala ünivesite öğrencisiyim. Tarih bölümü 3.sinifa gidiyorum. ilgi alanlarımın başında edebi..