Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

03 Kasım '15

 
Kategori
Şiir
 

Umut dünyam

Umut dünyam,
Umutlarım Hayallerin ötesinde…
Hayallerime sığınırım, tüm yaşantım kaderimde
Yalnızlığım dersem,
Acılar ve sızı yüreğimde…
Saklanırım sahte gülüşlerin ardına,
Mutsuzluğum gözlerimde saklı,
Geceleri ağlar, gündüzleri diner….
Tek sevincim varlıklarıyla,
Etrafımdaki sevdiklerimde,
Uzanan elleri ellerimde,
Sevgi dolu çarpan kalpler,
İnan, acı dolu da olsa yüreğimde…
Bir denizin dalgalanışı,
Gökyüzündeki yıldızların kayması,
Yaprakların güzün dökülüşü gibi,
Bakmışım dalmışım derinlere…
Muhtacım yalnızlığımda yürekten sevenlere,
Dostum diye peşimden gelenlere…
Dünya bu!. Zaman gelip geçiyor,
Baharlarda isterim kuşlar gibi özgürlüğe,
Ağaçlardaki her yaprak gibi yeşermeğe,
Bende isterim yürekten aşkla sevmeğe…
Geride koskoca bir yıl, 
Geride ne kadar ömür var ki,
Koca bir hiç yalan ve yaşam…
Nerede o etrafımda sevgi sözleri ile dönenler,
Dostum diye yüreklerini açanlar,
“İyi ki varsın, Allah razı olsun” diyenler…
Birileri vardır beni düşünen biliyorum bir yerlerde,
Görmesem de yaşıyorumdur düşüncelerinde,
Adım geçiyordur dudaklarındaki sözcüklerinde…
Düşüncelerim, isteklerim ve umutlarım,
Yaşayacaklarım ve geçmişte de olsa yaşadıklarım,
Benle geldi hayata benle gidecek,
Biliyorum ki her şeye rağmen bitmeyecek,
UMUT DÜNYAM…

Ayhan İÇÖZ

 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..