Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '19

 
Kategori
Söyleşi
 

Umut Gökçek Röportajı

“Hande Ataizi” senaryosunu yazdı “Umut Gökçek” oynadı!..

Umut Gökçek…
Dümdüz. Olduğu gibi. Kendisi gibi bir erkek. Dibine kadar samimi.

Mesela “Ben eğitimli bir sanatçıyım” diye dolaşmıyor ortalıkta.
Hiçbir şeyi çok abartmıyor. En dibine kadar dürüstçe olayı anlatıyor!

Adam olay… Röportaj fena oldu.
“Kendime Söz Verdim” dedi ağlattı. “Yatak” dedi libidoyu yükseltti.

Hem sanatçı hem manken hem de oyuncu!... Bu adam bir harika desem yalan olmaz.
Neler anlattı neler inanmazsınız ağzım açık kaldı. Meğer ne yalanlar varmış gerçek sandığımız…

Merhaba Umut nasılsın, ilk röportajımızdan bu zamana kadar hayatınızda ne gibi değişimler yaşandı? Öğretmenlik ve yeni şarkı çalışmaları nasıl gidiyor?

Merhaba çok iyiyim Murat. Hayatımda çok değişen bir şey olmadı. Aşırı derecede kilo verdim, müzikal anlam da daha çok tecrübe kazandım ve dostumu düşmanımı tanıdım.

Öğretmenlik çok kutsal bir meslek her zaman en iyi şekilde öğrencilerime “nasıl bilgi aktarabilirim” diye kendimi daha çok geliştirmeye çalışıyorum. Yeni şarkı çalışmalarım tüm hızıyla devam ediyor mükemmel projeler var yakında.

"Yatak" şarkısını kime yazdın?

Yatak şarkımı tabii ki belirli kişilere yazmıyorum yine klasik olacak ama gözlemlediğim aşklara şarkı yazıyorum.

"Yatak" şarkında kimlerle çalıştın?

İlk şarkımda isimleri duyulmuş ön planda olan kişilerle çalışmıştım bu sefer farklılık yapmak istedim ve 18 yaşında Güzel Sanatlar Lisesinde eğitimine devam eden öğrencimle çalıştım. Çok mutluyum hoca öğrenci ilişkisinden çok abi kardeş gibiyiz beraber kararlar veriyoruz “şu enstrümanı eklesek mi eklemesek mi” diye ama işini gerçekten çok iyi yapıyor. Buradan Enes Adanır’ında kulaklarını çınlatalım çünkü yeni projelerimizi de beraber yürütüyoruz. Dinleyicime büyük bir sürprizim var inşallah çok güzel tepkiler alırız. Sanırım bu sefer şeytanın bacağını kıracağım. (Gülüyor)

Klip hikayesi nedir?

Aklımda çok daha başka bir klip vardı ama ekibimizin elinden gelen buydu. Biz de böyle bir klip çıkarabildik ortaya! İnan kameralar benim elimde olsaydı ve ben başka birini çekmiş olsaydım yatak şarkımın klibi damga vururdu.

Türkiye’de hiç kimsenin çekmeye cesaret edemediği şeyler var aklımda ama hayalimdeki klibi çekebilecek biri maalesef yok yine de yönetmenimize çok teşekkür ediyorum.

Klibin hikayesine gelirsek “aldatılan bir erkeği yansıtmaya çalıştık” pek yansıtamasak ta. (Gülüyor) Otel odasında eski sevgilim ve başka bir erkeğin kaldığı haberini alıp otele koşuyorum ama nafile oda da kimse yok kaçmışlar. Klasik bir hikaye.

Dürüst olmak gerekirse klibini amatörce buldum! Daha profesyonel bir ekiple neden çalışmadın?
"Yatak" şarkınla beğeniden çok olumsuz eleştirilerle karşılaştın. Özeleştiri yapmak gerekirse şarkı bazlı hata mı yaptın yoksa dinleyici mi art niyetli?

Evet, klibimiz çok amatörce 6 saatte çektik. Sebebi ise paraya kıymadım. (Gülüyor) İlk şarkıda çok para harcadım ikinci klipte kesenin ağzını sıkmak istedim. Bu şarkıyı fanlarım için yaptım. Klip için pişman değilim benim için tecrübe oldu yeni şarkılarımda halkın nasıl bir klip izlemek istediğini de anlamış oldum.

“Şarkı olmamış, sesin detone, klip komik olmuş” gibisinden eleştiren dinleyiciler olmuş, yanılmıyorsam bu kişiler seni yakından tanıyorlar! Asıl problem nedir? O kişilere neler söylemek istersin?

Şarkı hakkında olumlu-olumsuz birçok eleştiri aldım. Şarkı yayınlanır yayınlanmaz 100 kişi aynı anda saldırıya geçti sanki Demet Akalın’ın şarkısı paylaşılmış gibi doluştular. Olumsuz eleştiri yapan kişilerin genellikle beni kıskanan kişiler olduğunu düşünüyorum. Çünkü piyasada o kadar müstehcen sözleri olan şarkları var ki bakıyorum adam listelerde 1 numaraya yükselmiş. Sanırım bana yakışmıyor bu tür şarkılar ben biraz daha aşk adamıyım ama her zaman her eleştiriye açığım. Eleştiriye açık olmasaydım bu işi yapmazdım.

Şarkı olmayabilir o konuda bir şey diyemem beğenende olur beğenmeyende ama detone kısmında önce durmak lazım kendi şarkımda detone neden olayım? Onu da geçtim ben müzik öğretmeniyim detone olmak için o gün kafamın iyi olması lazım. (Gülüyor)

Klipte komedi filmi çekmedik. İnsanları güldürecek sahnelerimiz de yok! Yatak şarkısının klibine gülüyorlar ise psikolojik destek almaları gerektiğini düşünüyorum. Kötü yorum yaparak benim moralimi bozmaya çalışıyorlar ama onların kötü yorumlarından bile para kazanıyorum. Bol bol kötü yorum yapsınlar sayelerinde cebime para giriyor. (Gülüyor) Müzik öğretmenliği okuyup bir koro bile çıkaramayan insan toplulukları bunlar çok yazık…

Selim Yaman destekli maxi single çalışmaların devam ediyordu ama bir anda konu kapandı! Selim'le aranda sorun mu var?

O albüm rafa kalktı! Selim’le aramızda hiçbir sorun yok. Birlikte çalışmama kararı aldık. Zamanında yaptığı her şey için teşekkür ederim.

Bir dönem Hande Ataizi'nin "Sen İste Yeter" programına katıldın. İstenmeyen gelin, umutsuz aşıklar ve dikkat çeken birçok konu! Leonida'yla ilişkiniz devam ediyor mu? Yoksa "Sen İste Yeter" programında ki bütün yaşadıklarınız senaryodan ibaret mi?

Hande Ataizi’nin programına keşke katılmasaydım! “Sen İste Yeter” programına katılmam bile olay oldu. Çok gereksiz bir işti şuan olsa asla katılmam. Benim konudan haberim bile yoktu. Program sürecinde çok entrikalı olaylar yaşadık ama ne yaşadık ben de anlamadım. Leonida ile aramızda bir ilişki yoktu, şuan merhabamız yok denilecek derecede.

Programda yaşanılan her şey tabii ki de senaryodan ibaretti, biz orada oyuncuyduk. Leonida ile orada tanıştık ve senaryoyu bize anlattılar, biz de oynamaya çalıştık. Benim kötü zamanıma denk geldi o dönemler canım çok sıkkındı, moralimin bozuk olduğu ekrandan bile anlaşılıyordu “ben nereye düştüm” diyordum içimden.

Bu tarz işler gelirse yeniden senaryoyu bilmeden asla kamera önüne çıkmam ve hiç bir şeyin içinde rol almam bu da benim için tecrübe oldu. Programdaki herkes rol yaptığımızı biliyordu buna Hande Ataizi’de dahil.

lgbti bireyler müzikal çalışmalarına çok destek oldular. lgbti bireyler için neler söylemek istersin? Yoksa sende mi Geysin?

Lgbti bireyler beni gerçektende çok destekliyorlar, ben de buna çok şaşırıyorum ve hepsine çok teşekkür ederim. İnan beni yakın çevrem desteklemezken, lgbti bireylerinden büyük destek almam beni çok mutlu etti. Ben hiç kimseyi dili, dini, ırkı, cinsiyeti ve yönelimine göre ayırt etmem.

Ben eşcinsel değilim ama herkesin eşcinsellere saygı duyması gerektiğini düşünüyorum.

Müzik camiasında kimleri takip ediyorsun? Senin nezlinde yeni neslin 4 yapraklı yoncası kimlerdir?

Müzik camiasında herkesi takip ediyorum. Meslektaşlarım neler yapmışlar, ne tarz müzikler piyasada daha çok ilgi görüyor hepsini tecrübe ediniyorum.

Bu dönem 4 yapraklı yonca göremiyorum, herkesin çok geçici olduğunu düşünüyorum. Eskiden İsmail YK albümleri yok satardı, dinlenme rekorları kırardı ve tüm arabalarda şarkıları çalardı ama şimdi ne yaptığını kimse bilmiyor. O yüzden kimse yüksekten uçmasın yere fena çakılıyorsunuz! Reynmen, Bilal Sonses, Tuğçe Kandemir ve Aleyna Tilki’yi bile geçici bir heves olarak görüyorum.

Solo albüm çıkaracak mısın yoksa singlerla devam mı edeceksin?

Solo albüm şuan için çok erken maliyeti yüksek ve bunun bana getirisi olmayacağı için öyle bir planım yok. Single olarak devam edeceğim yoluma. Doğru şarkı yakalamaya çalışıyorum şuan önümde iki single var, biri baya hareketli diğeri akustik tarzda bir şarkı inşallah bu sefer halkın ritmini yakalayacağım.

Yeni projelerin nelerdir?

Yeni projelerim çok yakında. Eski cover bir şarkı var bu şarkıyı çoğu kişi bilmez hatta Türkiye’de bazı kesimler tarafından çok dinlenen fazla hareketli yerimizde duramayacağımız bir şarkı onun okumaları devam ediyor. Bu şarkının hemen ardından kendi yazdığım bir aşk şarkısıyla devam edeceğim yoluma ama yinede zaman ne gösterir bilmem.

Ve son soru sevenlerine neler söylemek istersin?

Sevenlerim beni takip etmeye devam etsin çünkü çok farklı projelerle geliyorum. Beni takip eden beğenen veya beğenmeyen, kötü yorumda bulunup bana prim yaptıran herkese çok teşekkür ederim. Özellikle “Umut Gökçek Fan Club”teki en büyük emeği veren artık abi kardeş gibi olduğumuz Esma Tekin’e çok büyük teşekkür ediyorum.

Ve ayrıca Murat Fırat sana ne kadar teşekkür etsem az kalır. Bende çok ayrı bir yerin var. Her zaman takipteyim çok büyük işler başarıyorsun. Seni de tebrik etmeden geçemeyeceğim.

 

Doğum tarihi: 15.03.1993

Doğum yeri: Erzurum

Boyu, kilosu: 184-65

Burcu: Balık

Ayakkabı numarası: 43

Göz rengi: Kahverengi

Saç rengi: Siyah

Kullandığı parfüm: Kullanmıyorum

Sevdiği renk: Mavi-Siyah

Sevdiği yemek: Sarma

Sevdiği içki: Kullanmıyorum

En sevdiği tatil yeri: Bodrum

En sevdiği sanatçılar: Demet Akalın-Murat Boz

İlk ve son hit parçası: Kendime Söz Verdim-Yatak

İdeal tipi: Uzun saçlı, beyaz tenli

Röportaj: MURAT FIRAT

 
Toplam blog
: 123
: 657
Kayıt tarihi
: 16.06.16
 
 

İletişim fakültesi öğrencisi ..