Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '09

 
Kategori
Rüyalar
 

Umut sitesi

Umut sitesi
 

umut...


Sevgili Rüya Meleği,

Geçenlerde bir rüya gördüm, ev almışız masmavi gökdelen gibi bir ev, umut sitesiymiş, kapının girişinde içerdeyim içersi çok kalabalık güya fabrikada çalışan işçilermiş, yemek saatiymiş, elimde tesbih ve seccade bekliyorum, yemeğe gidecekmişim, merdivenlerdeyim ama merdivenler çok dar kendi kendime söyleniyorum "ben çocuklu bir insanım bu evi aldık ama bu merdivenlerden nasıl inip çıkıcaz çok zor olacak" diyorum, öyle beklerken bir adam geliyor ak sakallı bir akrabamız vardı vefat etti ona hacı amca derdik , sonrada o adam haci amca oluyor, babama iş bulduğunu söylüyor, bende "nasıl olur babam zaten yeni iş buldu" diyorum bana kızıyor, "senin de baban 2 işte çalışsa ne olur" diyor ikisinide halleder diyor..Bu kadarını hatırlayabiliyorum, sevgiler


Sevgili Rüyasever,

Şu yaşadığın zamanlarda karşına yeni fırsatlar, olanaklar çıkmış ya da çıkacak olabilir, rüyanızda "umut sitesi" ismi çok manidar belirtilmiş, bu fırsat ya umut ettiğiniz birşey ya da umudunuzu kestiğiniz birşey hakkında olabilir, buna ulaşabilmek için lütfen hayatınızda ki iniş çıkışlar sizi en baştan yıldırmasın, hani rüyanızda diyorsunuz ya "ben bu merdivenlerden nasıl inip çıkacağım" bir işi yapamama korkusuyla başlamayın, kendinizi biraz yetersiz görüyor olabilirsiniz ama inanın bunlar sadece sizin düşünceniz, birde kendinizi ifade etme konusunda güçlük çekiyor olabilirsiniz rüyanızın size mesajı istediğiniz ve istemediğiniz seyleri sevgiyle dile getirmeniz yönünde. Rüyalar, yorumu hayata geçirildiğinde anlam kazanır ve hayatımızda sıçramalara neden olur, sevgiler
 
Toplam blog
: 19
: 1051
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Süleyman Demirel Üniversitesi İşletmeyi yarım bıraktım, evliyim ve bir çocuğum var. İlgi alanım rüya..