Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '10

 
Kategori
İzmir
 

Umut vermediler

Umut vermediler
 

Fotoğraf,http://www.milliyet.com.tr/2010/09/19/ege/ adresinden alınmıştır.


İzmir'imizin Bank Asya 1. Lig'deki iki temsilcisi Altay ile Karşıyaka, İzmir Atatürk Stadın'da karşı karşıya geldiler. Zaten bozuk olan zemin dünkü Bucaspor- Galatasaray maçı ile daha da bozulmuştu.

Maça iki ekip de kontrollü başladı. Karşıyaka' nın özellikle ilk yarı daha baskılı oynadığını gördük. Ama golleri Altay buldu. Siyah-beyazlılar bu sezonki ilk gollerini attılar. Bu bile durumun vehametini gösteriyor.

Bu sezonki ilk golünü penaltıdan bulan Altay' ın attığı ikinci gol ise gerçekten hazırlanış ve vuruş itibariyle güzeldi.

Gelgelelim iki takımımızın da sahadaki performansları beni memnun etmedi.

Yıllardır Süper Lig' i finallerde kaçıran Altay'ın bu sefer o Play-Off' lara bile kalabilmesi şüpheli. Hatta ligde sıkıntılı günler bile yaşayabilir.

Karşıyaka kadro olarak daha avantajlı gözükse de bunu oyuna bir türlü yansıtamıyor. Yeşil- kırmızılıların bir avantajı da Kemal Kılıç.

Özetle Karşıyaka' yı başa güreşmede Altay' a göre daha şanslı görüyorum. İki takımımızın da henüz lige alışma sancıları çektiğine inanmak istiyorum. İlerleyen haftalarda düzeleceklerini umuyorum. Evet, umuyorum.

Ancak bu akşamı baz alırsak iki takımımızın da umut vermediğini söyleyebilirim.

 
Toplam blog
: 1042
: 299
Kayıt tarihi
: 02.03.08
 
 

Yazmak benim için bir tutku, bir yaşam kaynağı. Sadece basit bir hobi olarak açıklanamaz yani. Be..