Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '12

 
Kategori
Siyaset
 

Umutlanmayın yargılanma olmayacak

Umutlanmayın yargılanma olmayacak
 

UMUTLANMAYIN DOKUNULMAZLIK OLMAYACAK.


Dokunulmazlıklar kalkacakmış;

İnanın bu haber çıktığı an, en ufak ihtimal vermedim.

Vermekte istemiyorum; 

İzin verirseniz 3-5 gün öncesini biraz irdelemek istiyorum.

Daha dün, açlık grevi yapan BDP’liler ve başbakanımız kebap polemiği içindeydiler;

“Sizler kebap yerken garibanları ölüme yolluyorsunuz” diye ağır dille eleştirildiler.

Onca fotoğraf ve atışmadan sonra söylenenleri sindiremeyen milletvekilleri BDP’liler greve başladılar. 

Mukabilinde. Uzlaşıldı denildi ve greve son verdiler.

Unuttuk! 

Çok merak ediyorum, uzlaşı neydi?

Yalnızca ceza evi koşulları mıydı? 

Kebabın ucu, bir tutamlık olmadığını hepimiz biliyoruz.

Başka neler vaat edildi ki, açlık grevine son verdiler?

Ağızlara ne tür bal çalındı bilemiyorum.

Ama emin olduğum tek şey var, o da, milletvekili dokunulmazlığının rafa kalkacağına adım kadar eminim.

Buna SAM amca ve Avrupa kesinlikle izin vermez.

Sınır ötesinde ne kadar ileri gidebildiysek, dokunulmazlıkta da, (yargılamada) o kadar gideceğiz.

Kimse boşuna umutlanmasın, ümitlenmesin.

İddiaya girmek isteyen varsa gelsin bekliyorum...

 
Toplam blog
: 21
: 683
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

1962 istanbul doğumlu, 1982 Pertevniyal edebiyat mezunu. Evli,Mustafa ve Kaan adında iki çocuk sa..