Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '12

 
Kategori
Deneme
 

Umutlarım ve hayallerim

Umutlarım ve hayallerim
 

Umutlarımı yaralı bir kuşun kanadına yükleyerek, çok uzaklara göndermek zorunda kaldığım bir dünyada yaşıyorum. Neden mi ? Çünkü umutların ve hayallerin gerçekleşmediği bir yerdeyim. Her zaman hüsranlar ve kırgınlıklarla yoğrulan bir hayatın içindeyim. O kadar yoğun bir şekilde kavruluyorum ki bu hayatta, ne gülücükler ve tebessümler umutlarımın yeşermesine bir güneş misali ışık olmakta, nede hüzünler ve hüsranlar sonucu ağlayan gözlerimden yağmur misali akan göz yaşlarım çare bulmaktadır bana. Her zaman bir çaresizlik içinde umutlarımı kanatlarına yüklediğim o yaralı kuşun gidişini izliyorum ve belki bir gün geri döner umuduyla bekleyerek bana mutluluk ve neşe dolu bir hayat getirir diyerek hayale dalıyorum. Hayal diyorum çünkü umutlarımı güzel bir film misali hayallerimde canlandırarak yaşayabiliyorum. Kalp kırgınlıklarımı, yorgunluklarımı ancak bu filmi izleyerek unutabiliyorum. Aniden büyük ve buruk bir acıyla uyanıyorum ve anlıyorum ki her şeyin bir hayalden ibaret olduğunu. Hayalde olsa bir nebze umutlarımı ve istediklerimi yaşayabilmenin heyecanı ve tebessümü mutluluk veriyor bana. Ama gözüm halen o kanadı kırık kuşun yolunu gözlemekte çaresizce, belki bir gün mutluluklar ve umutlarımla geri döner diye....
 
Toplam blog
: 2
: 394
Kayıt tarihi
: 16.10.12
 
 

1982 Adıyaman Doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Ziraat Fakültesi Zootekni mezunuyum. Adıyaman' da i..