Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Ayhanın sesi ve kalemi

http://blog.milliyet.com.tr/ayhanicoz

10 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Umutsuz bekleyiş

Umutsuz bekleyiş
 

Umutsuz bir bekleyiş!...
Sonbaharda yaprakların terkedişi gibi,
Bahar gelince yeniden yeşerecek gibi,
Sevdalar gönüllerde bütünleşecek gibi,
Hayal gibi, hüzünle karışık duydular....
Yüreğimde bir ateş içimi kavuruyor,
sarsılan dünyam ise zaten yıkık,
Sol tarafım da bir sızı!..
Her geçen gün sanki beni boğuyor.
Gözlerim yarım ağlamaklı,
Dilim çözülmeye yüz tutmuş,
Yüreğim hasretle yaralı,
Gelen geçene seni sorar oldum,
Hayalde olsa yollarını bekler oldum.
Sıcacık tenin yok, üşüyorum artık,
Birazıcık sevgin, yüreğimdeki açlık,
Ya sensiz olan yalnızlığım,
özlemekten ,hasretten yoksunum,
Geldiğin yollara bakar, gözler oldum.
Haykırırcasına son çırpınışlar,
Sensizliğin verdiği, yüreğimdeki acılar,
Ayrıldığıma gülen, sandığım kahpe dostlar,
Sizlerle savaşmaktan yoruldum,
Sevdiğim kadın Gel artık gel,
Alın yazımda,yüreğime seni özler oldum....
 
Ayhan İÇÖZ
10.02.2012 saat:21.29
 
Toplam blog
: 105
: 295
Kayıt tarihi
: 08.12.11
 
 

Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki artık ne kelimeler ne sözler ifadesiz kalmakta... Derimki şiir seve..