Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '13

 
Kategori
TV Programları
 

Umutsuz Ev Kadınları Dizisi başlamış.

Umutsuz Ev Kadınları Dizisi başlamış.
 

Dün  sabah televizyon kanallarında gezinirken aniden tanıdık bir dostla karşılaştım. Daha önce bir yazımda da konu ettiğim gibi  yeni sezonda Umutsuz Ev Kadınları adlı dizinin başlayıp başlamayacağını merakla bekliyordum.

A.B.D deki Desperate Hausewives adlı dizinin ülkemize uyarlanmış şekli Ekim 2011 de yayın hayatına başlamıştı. O günden bu yana iki senedir bir mahallede başrolde 4 ev hanımın olduğu ve bu hanımların eşleri, çocukları, komşuları ile sorunlarının anlatıldığı bu diziyi merakla izliyordum. Bu yıl neredeyse kasım ayı gelmesine rağmen ,diziye rastlamayınca bitirildiği kanısına kapıldım. İşte gündüz kuşağında dizinin en son yayınlanmış bölümüne rastlayınca bir dosta rastlamış gibi sevinmem bundan.

Dizi geçen yıl oynadığı kanalda günü ve saati değişmiş olarak yayınlanıyormuş. Gerçi halen yayınlandığı gün başka bir kanalın önemli bir dizisi ile çakışıyor ve yayın saati oldukça geç ama bakalım izlemek için bir çare bulacağız sanırım.

İzlemeye çalışacağız dedim ama son bölümdeki değişiklikleri seyredince dizi bende eski cazibesini yaratamadı. Son bölümde bir yıl önceye göre takriben 10 yıl geçmiş durumda. Bu geçen süreyi oyuncuların yaşlanmasından anlayamıyoruz ne yazık ki. Zira dizilerde oyuncular Benzamin Button gibi hiç yaşlanmıyorlar. Sadece çocuklar büyüyor. Geçen yıl ilkokul yaşlarında bıraktığımız Tekin birden sevgili bulacak ve onu hamile bırakabilecek yaşa geldiğine göre an az 10 yıl geçmiş. Bu 10 yılda Kudret çok sevdiği Zelişten ayrılmış, Deniz Uğur'un canlandırdığı bir hanımla evlenmiş ve kocaman bir de kızları var. Songül Öden'in canlandırdığı Yasemin binbir zorlukla evlendiği Sinan'dan ayrılmış, Nedense. Sinan oldukça fırtınalı bir takım evlilikler yaşamış olan Suzanla aşk yaşıyor. Ama Yasemin kocasını hala seviyor, aklı onda. Bu arada Yasemin ile Sinan'in da ortak çocukları büyümüş. Bennu Yıldırımlar'ın canlandırdığı Fikret ise dişçi eşi ile mutlu ve yeni çıkardığı yemek kitabının tanıtımını yapıyor.

Kısacası yıllar geçmiş, ev hanımları hiç yaşlanmamış, çocuklar büyümüş, mahlle eski mahalle, evler aynı, eşyalar aynı, olaylar bile neredeyse aynı.

Seyretmeye devam edip etmeyeceğime bir bölüm sonra karar vereceğim. Sanırım bir bölümlük şans daha vereceğim. Ama benim için dizinin pek şanslı olduğunu zannetmiyorum.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..