Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '13

 
Kategori
Şiir
 

Umutsuz Hatıralarım

Umutsuz Hatıralarım
 

Sizi benzetiyorum hatıralarım

Etrafı suyla kaplı sessizliklere

Kabulleniyorum hep ben idim mücrim

Sanmıştım ki her şey sevgiydi yekpare

 

Beyaza hasret kaldım hatıralarım

Defterimde bütün sayfalarım bitti

Düşünüyorum hep kırık dökük rıhtım

Viraneyim zerre kalmadı yeşerti

 

Kavmimiz böyle miydi hatıralarım

Bir başıma bilinmezlerde kayboldum

Tutunmadım arafta eksikken yarım

Korkuyorum karanlıkta unutuldum

 

Çığlıklarıma şahit hatıralarım

Kimde ise umudumu istiyorum

Beklemedeyim kaç trendir aşığım

Kül olmuş mutluluğumu istiyorum

 
Muhammet Cahit
 
Toplam blog
: 21
: 66
Kayıt tarihi
: 31.05.12
 
 

Hayata edebi bakanlardanım ve şiir, deneme yazarak sızılarımı dindirmekle meşgulüm. Yahya Kemal z..