Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Umutsuz

Umutsuz
 

umutsuz kişi


                UMUTSUZ

 

Bir sonbahar sabahı başladı öyküm,

Yalın ayak toprak yollara düştüm,

Gittikçe uzaklaştı benden köyüm,

Dalından zamansız koparılmış bir gülüm.

 

Dolaştım avare, avare kasabaları, şehirleri,

Sormadılar bana  nerelisin, diye birileri,

Geçtiğim yerlerde sanki herkes ölmüştü,

Göremedim yaşayan, umut dolu dirileri.

 

Zaman  durmuştu, gidiyordu geri,

İnsanlar mutsuz, sevgisiz, sanki serseri.

Yaşama umudunu kaybetmiş bir toplum yaratmak,

Bizleri yönettiğini düşünenlerin eseri.

 

Sevme umudumu kaybettim ben,

Seçilmiş kişiler buna neden,

Bu ülke insanını onlardır  mutsuz eden,

Belki daha mutludur bu dünyadan giden.

HÜSEYİN ÇELEBİ

bu eşim sevgili eşimin şiiridir. Duygu Pınarı isimli şiir kitabımdan alınmıştır.

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..