Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Deneme
 

Umutsuzluk

Herkese olur elbet, insanın yaradılışında var umutsuzluk. Ama bazen çok yoğunlaşmıyor mu bu duygu?

Aslında çok nefret ediyormuş gibi göründüğün fakat çok sevdiğin biri çok ağır hasta olunca, kimseye söyleyemezsin şu kadar üzgünüm diye. Atarsın içine de umutsuzluk eşliğinde büyür korkuların.

Ya da çok değer verdiğin bir arkadaşın üzüldüğünde... Sana da bulaşır hani o üzüntü, sen de onunla ağlamaya başlarsın. Ama onu daha fazla üzmemek için içine atarsın. Bir yandan onu teselli etmek için çeşitli yerlerden umut verirsin, ama bir yandan da kendi umutlarını kaybedersin.

Ya da aşık olduğunda... "O kız çok güzel, benim gibi birine niye baksın" tarzı umutsuzluklar oluşuverir ister istemez içinde. Belki sebepsizdir ama sen bunu anlatamazsın ki kendine.

Bazen olur da bütün olumsuzluklar üst üste gelince, güneşin doğuşundan bile umut kesmez mi çoğu insan. Ama içine atar bazen nedensizce. Korkularla beraber büyüsün diye umutsuzluklar.

Umutsuzluk... Umutlarını geri kazanmak için çabalarsan kolayca yenebilirsin demişlerdi bana, denedim. Bazı umutsuzluklarımı yendim bile. Ama her gidenin yerine yenisini oluşturuyor bilinçaltım.

O karamsarlaştırdıkça beni, inadına umutlarım için savaşacağım. Hayallerimin peşinden gideceğim. Koşabiliyorsam koşarak, koşamıyorsam emekleyerek. Ama hep hayallerimin peşinden gideceğim. Pes etmeden...

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..