Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Ünal Şöhret Dirlik'in 74 .Yaş Günü için Abdülkadir Güler'den gelen mektup

Ünal Şöhret Dirlik'in 74 .Yaş Günü için Abdülkadir Güler'den gelen mektup
 

Fetav'da doğum günü


Not: Nabide Kılınç; Güneyde Yaşayan Çınar Ünal Şöhret Dirlik ağabeyim için herkes bir şeyler yazdı. Çünkü 74. Yaş günü. Fethiye kültürüyle el değiştiren kent, İşte İncirköy'ün incisi Ünal ağabey. Fethiye kültürüyle kalkınmakta olan kentin adı. Belediye Başkanım Behçet Saatci ile Fethiye fethedilen kent. Adına Kütüphane açtı Belediye Başkanım Behçet bey. Ünal Şöhret Dirlik Kütüphanesi olarak Kültür Merkezi'nde.

74 .Yaş Günü'n bize armağandır. Ünal ağabeye gönlümce sağlıklar diliyorum. Sizinle mutlu ve huzurluyum. Nice kitaplara...

Konuk Yazar; Abdül Kadir Güler;

Sevgili Kadim dostum Ünal Şöhret DİRLİK,

Bugün Milliyet Blog'ta 74. Yaş gününüz için bir yazınızı okudum, duygulandım. Günler ne çabuk geçiyor. Bir asra yakın çeyrek asırdan daha az bir zaman var. Böylesi bir günde yanınızda olmayı ve yanaklarınızdan ve hatta kaleminle ilim, irfan yazan o nasırlı ellerinizden öpmek isterdim.

Siz benim gönlümde Fethiye'de yaşayan ve hiç yaprak dökmeyen, solmayan peygamber kokulu bir güldalısınız. Sizleri 45 yıldır böyle tanıyor ve böyle biliyorum. Sizlere daha nice sağlıklı ve başarı dolu yıllar diliyorum. İçimden geldiyi gibi bir iki dize şiir yazdım. Şiirden öte sadece size karşı olan duygularımın gerçek ifadesidir.

Lütfen bir demet çiçek niyetine kabul etmenizi diliyorum. Bu mutluluk dolu 74. Yaş Günü'nüzü birlikte kutlayan vefalı arkadaşlarına da buradan selam, saygı ve sevgiler gönderiyorum.

FETHİYE’DE GÜL DALI

Eğitimci, şair ve yazar Ünal Şöhret Dirlik’in

74.Yaş Günü’ne bir demet karanfil niyetine...

Fethiye’de gül dalı Ünal Şöhret Dirlik var

Folklor dünyasında araştırmacı bir yazar

Yaşayan delikanlı tam yetmiş dört yaşında

Yazdığı her yazıda sevgi ile birlik var

O bir erdemli insan, yazdığını yaşayan

Bin bir makalesiyle yüce dağları aşan

İlim, irfan yolunda sel gibi coşup taşan

Fethiye’de öğretmen Ünal Şöhret Dirlik var.

Ey vefalı dost, yetmiş dört yaşın kutlu olsun

Geleceğin aydınlık, ocağın mutlu olsun.

Abdülkadir GÜLER 12 Ekim 2010- Söke

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..