Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '12

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Ünal Şöhret Dirlik Kütüphanesi

Ünal Şöhret Dirlik Kütüphanesi
 

Ünal Hocam ve Kütüphanesi


Fethiyemizin kültür ve sanat babası, erdemli kişilik Ünal Şöhret Dirlik hocam, yazdığı yüzlerle eserle zirveye ulaşmıştır. Kendisi aynı zamanda eğitimcidir. Onu Fethiye’de tanıdım, sevdim saydım. Araştırmacı ruhu ve ozanlığı ile yüzlerce kitap yazarak, sanat ve kültürümüze büyük katkılarda bulundu. Kendisini kutluyorum. Fethiye’de, köylerde, beldelerde, yediden yetmişe herkes onu sever, sayar.. Ülkesini, insanları seven, hemşerilerine âşık bir Ozan. Fethiye Belediye Başkanı Sayın Behçet Saatci’nin desteği ve Belediye Meclis Üyelerinin almış oldukları kararla; 24 Şubat 2007 yılında Ünal Şöhret Dirlik Kütüphanesi açıldı. Bu kültür hazinesini Fethiye’ye kazandırdıkları için Başta Ünal Hocam olmak üzere, Belediye Başkanımıza ve Meclis üyelerine teşekkür ve şükranlarımı arz ediyorum. Deniz kenarın, körfeze nazır, denizin ve ormanın güzelliği ile buluşan şahane manzarayı kapsıyor. Kütüphane: Fethiye Kültür Merkezinin üst katında kafeteryanın üstünde yer almaktadır. Bu kütüphanede Hocamın yüzlerce kitabı ile birlikte, Türkiye’nin çeşitli illerinden, Kültür sanata hizmet eden çeşitli yazar ve ozanların kitapları, rafları süslemişler.Her konuda7 bin civarında kitabın bulunduğu bu güzel kütüphanede her kesimden okuyucular, şahane deniz manzarasını izleyerek kitaplarını okumaktalar. Sevgili Hocam Sayın Dirlik, bir kitabında Duygu pınarı isimli kitabımın tanıtımına yer vererek : “Kadın isimli şiirimi yayınlamış. Kendisine minnet ve şükranlarımı sunuyorum. Hocamın bir şiirini aktarıyorum. Selamlar.

SAÇLARIN

Saçların kumral

Hem de,

Uzunca biraz,

Emek çekmişsin

Güzelce taramışsın.

İki yana dağıtmışsın

Bir güzelken

Bin güzel olmuşsun.

Yalnız saçlarının

Dipleri

Bembeyaz.

Demek ki

Boyamışsın.

Anlaşıldı güzelim

Merdiveni

Kırk beşlere

Dayamışsın.

 Ünal Şöhret Dirlik

 

 

NAHİDE ÇELEBİ

  

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..