Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '14

 
Kategori
Sivil Toplum Kuruluşları
 

Ünalan’dan Sosyal Güvenlik Kurumu Samsun İl Müdürüne ziyaret.

Ünalan’dan Sosyal Güvenlik Kurumu Samsun İl Müdürüne ziyaret.
 

Büro Memur-Sen Genel Başkanı Uğur Ünalan ve Genel Başkan Yardımcıları Vecdi Yanbaz ve Sezai Soysal, Samsun Büro Memur-Sen Şube Başkanı Mustafa Karabiber ile Yönetim Kurulu üyeleri Osman Çırak, Kazım Alakuş ve Hacı Şahin ile birlikte, Bir süre önce İl müdürlüğüne atanan Samsun Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü Ünal Kaya’yı makamında ziyaret etti.

Ünalan; Sayın Müdürüm, Yeni göreviniz hayırlı uğurlu olsun. Allah hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin. Samsun Da olmaktan ve sizlerle aynı iş kolunda yeni projeler üreterek faaliyetlerde bulunmak bizleri mutlu ediyor. Sosyal Güvenlik Kurumundaki ve diğer iş kolumuzdaki çalışanların hak ve menfaatlerinin korunması noktasında önemli faaliyetlerde bulunuyoruz. Gönüllü olarak şahsım Yönetim Kurulu üyelerimiz ve İl teşkilatlarımız her türlü fedakarlığı göstermektedir.  Yeni görevinizde başarılar dilerim. Dedi.

Karabiber; Sayın Müdürüm, Yeni görevinizin hayırlı olmasını dilerim. Genel Merkezimiz ve yönetim kurulumuz ile Sosyal güvenlik kurumu İl Müdürlüğü çalışanlarının soru ve sorunlarına çözüm bulmak için birlikte güzel ve faydalı çalışımalar yapacağımız inancındayım. Dedi.

Kaya, Sayın Genel Başkanıma, Yönetim Kurulu üyelerine, İl Başkanımız ve yönetim kurulu üyelerimize ziyaretlerinden ve iyi niyetlerinden dolayı teşekkür ederim. Kurumumuz da görevli memurlarımızın soru ve sorunlarını çözümü için sivil toplum kuruluşları ile birlikte çalışmaktan mutluluk duyarım. Ziyaretiniz için tekrar teşekkür ederim. Dedi. 

 
Toplam blog
: 105
: 112
Kayıt tarihi
: 27.11.12
 
 

Samsun Valiliği, İlkadım Kaymakamlığı, Samsun İntermet Kurulu, Türkiye Bilişim Derneği Samsun Şub..