Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '17

 
Kategori
Güncel
 

Üniversite kürsüsünü koruyamıyoruz, "yasak"!

Üniversite kürsüsünü koruyamıyoruz, "yasak"!
 

Dün ben de Mülkiye’nin (SBF) önündeydim. Mezunu olmaktan gurur duyduğumuz asırlık çınarımız Mülkiye’mizin onlarca hocasının bir OHAL KHK’sıyla kapının önüne konmasına karşı Mülkiyeliler Birliği’mizin çağrısıyla bir ses vermek, dayanışmak istiyorduk.

Okulumuzun bahçesinde toplanacak, basın açıklaması yapacak, yapılan haksızlıkları, oynanan oyunları dile getirmeye çalışacaktık.

Yüzlerce güvenlik görevlisi, polis, TOMA, ambulans okulun etrafını ablukaya almıştı.

Protesto gösterisi yapma hakkımızı bir kenara bırakın, Sınıf arkadaşlarımız öğretim üyelerini, görevlilerini ziyaret etme isteklerimiz dahi reddedildi.

Bağıra çağıra, ite kaka, daha fazla ısrar edenleri yaka paça tutarak, biber gazıyla, polis kalkanıyla uzaklaştırdılar.

En küçük bir kümelenmeye dahi izin verilmedi.

Aralarında hocalarımızın ve öğrencilerin bulunduğu ondan fazla kişi gözaltına alındı…

Hem aralarında (Sn. Abdullah Gül de dahil) AKP’lilerin de olduğu pek çok kişi yapılan işlemde bir hata olduğunu söylüyordu ve hem de bizlerin de bu yöndeki açıklama çabalarımıza en küçük bir tahammül gösterilmiyordu.

Söylenecek çok şey var da…

Oynanan oyunlara dair uzun analizlere girmeyeceğim.

Benim canım sıkılıyor!

 

Kenan IŞIK

 

 

 
Toplam blog
: 432
: 2964
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

Mülkiye mezunuyum. Emekli müfettişim. Ankara'da yaşıyorum. S'oligarşi isimli kitabı yazdım. Kitap..