Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '15

 
Kategori
Üniversitelinin Sesi
 

Üniversite okumak gerçekten zor!

Üniversite okumak gerçekten zor!
 

Herkes aynı şeyi düşünür lise son sınıftayken ''şu üniversiteyi bir kazanayım rahatıma bakacağımm'' maalesef her şey o kadar basit değil. Vizesi var, finali var, hocanın egolusu var, ders anlattırmaya çıkaranlar var, var da var.. Tabi üniversite demek ders demek değil sadece arkadaş ortamı ilişkiler demek.

Üniversitenin ilk yılında bir gruba katılıp o grupta ertesi sene barınanı çok az gördüm ben. İlk sene tanışacaksınız onlarla gezeceksiniz ve sonra kavga gürültü çıkacak aranız bozulacak. Bir daha onlarla konuşmayacaksınız. Bunlar doğal şeyler. Hiiiç kafaya takmaya gerek olmayan şeyler.

Ve gün gelecek ki birine aşık olacaksınız ve sınav haftası bile olsa ders çalışamayacak duruma geleceksiniz. Sürekli kafanız onu düşünecek. Ama beklemenin zamanı değil çünkü hayat çok kısa. Kesinlikle sevgilinizle küsüp de onunla günlerce konuşmamazlık etmeyin. Bir söz var ve çok doğrudur.''zaman sizi sevdiklerinizden ayırır''

Ben bunu bilir bunu söylerim. Bu yazıya ben üniversite diye başladım ama ilişkiler yazısı gibi bir şey oldu sanırım. Ama üniversite ders demek değildir. İlişkileri dolu dolu yaşayacağınız yıllar demektir.

 
Toplam blog
: 2
: 1415
Kayıt tarihi
: 04.09.15
 
 

Ben Celal Bayar Üniversitesi Hemşirelik bölümü mezunuyum. Hangi alanlarda ilgili olduğuma gelirse..