Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Eylül '19

 
Kategori
Güncel
 

Ünlü, Ünsüz ve Kalpsiz

Bakın şu rezilliğe diyesim geliyor...

Ya, Allah aşkına; Millet düşümüş canının derdine, oğlunun, eşinin ve dostlarının derdine, birisi de çıkmış deprem anında ''deprem olurken ben'' birisi çıkmış sanki partiden eve gelmişiz dört dörtlüğüz artı on sekiz pozlar falan veriyor kırmızılar içerisinde.

Ne oluyor ya. 

Bence siz ünlü falan değilsiniz. Hatta ünsüz de değilsiniz. Allah korusun o depremde paniğe kapılıp Anne baba yada kardeşin bi zarar görse ne yapacaktın soruyorum sana, yine de böyle çıkıp poz verebilecek miydin. o zaman daha mı açık poz verecektin. Acım daha büyük anlayın diye...

Bu nedir? nasıl bir kafadır ben anlamadım. anlayan birisi varsa bana anlatsın.

Kendinizi birşey sandığınız dünyanızda, aslında hiçbirşeysiniz...

 

 
Toplam blog
: 46
: 54
Kayıt tarihi
: 31.12.18
 
 

İnsanlar yaşamları boyunca bir çok şeylerle karşılarşırlar ve bunları nasıl yöneteceğini bazen çözü..