Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '16

 
Kategori
Müzik
 

Ünlü Bestekar Suat Sayın Ustya 10.ölüm yıl dönümünde saygı ile...

Ünlü Bestekar Suat Sayın Ustya 10.ölüm yıl dönümünde saygı ile...
 

7 Aralık 2006 , İst. -Ünlü Bestekar Suat Sayın Ustaya vefatının (10) yılında saygı ile,
 
Fatih te 1932 de doğan ve 12 yaşında ud çalmasını öğrenerek müzik yaşamına atılanSuat Sayın ustamız; başta Ziya Taşkent-İsmet Nedim-Kutlu Payaslı-Yıldırım Gürses -Mustafa Seyran -Sevim Çağlayan-Behiye Aksoy- Sevim Tanürek- Neşe Karaböcek ve Sevim Şengül olmak üzere daha pek çok sanatçılara Müzik dersleri vermiştir.
 
Gerek Türk Sanat Müziğimize gerekse Arabesk Müziğimize başta; "Artık sevmeyeceğim"-"Ateşim var külüm yok"-"Gündüzüm seninle gecem seninle"-"Kalbimde gizli bir sevgili arar (Yalan Gözlerin)"-"Kederli günlerimde arkadaş oldun bana"-"Önce tuttun elimden, sonra neden bıraktın (Bitmeyen Çile)"-"Sakın bir söz söyleme (İntizar)"-"Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar"-"Söyleyin yıldızlar sevgilim nerde"-"Sus sus sus, kimseler duymasın"-"Yollar uzak gelemedim" gibi emsalsiz eserler veren,
kendisini hiç bir zaman unutamadığımız ve 7 Aralık 2006 tarihinde hayatını kaybeden Suat Sayın Ustamız, Şişli Cami'nde ikindi namazını müteakip ,Zincirlikuyu Mezarlığı'na defnedildi.
(10). vefat yıldönümünde kendisini anmadan geçemedim. Mevlam Rahmet etsin...
 
Toplam blog
: 741
: 219
Kayıt tarihi
: 06.12.09
 
 

Aslen Şebinkarahisar-Alişar Köyü-Killik Mahallesi İmamlar (Çakmaklar) Sülalesine mensup olan Şair..