Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '08

 
Kategori
Psikoloji
 

Ünlü bir yazar olsaydım Milliyet Blog'da yazar mıydım

Ünlü bir yazar olsaydım Milliyet Blog'da yazar mıydım
 

Ünlü bir yazar olsaydım, aklıma ilk gelenleri sayayım: Murathan Mungan, Ahmet Altan, Orhan Pamuk ve diğer kalem erbabı... Milliyet Blog'da yazar mıydım?

*Yazıları şöyle bir okuduktan sonra bunlar da yazarcılık oynuyor canım; bunlar da yazı mı derdim, yoksa vay be ne yetenekler varmış deyip ülkemin kültür bahçesinde yetişen rengarenk çiçekleriyle gurur mu duyardım?

*Bütün komplekslerimden arınıp yazmaya karar versem, kendi adımla mı yazardım; yoksa rumuz mu kullanırdım?

*Haydi rumuz kullandım diyelim, okunma oranlarına bakıp bakıp beni kat be kat katlayan diğer blogcu arkadaşları kıskanır mıydım?

*Yazılarım az okunduğunda yazarlık anlayışımı sorgulayıp kitaplarımın tirajının yanlış olabileceği paranoyasına kapılır mıydım?

*Baktım olmuyor, eşe dosta mail göderir miydim, hala yerimde sayıyorsam gazetedeki köşemde kendi reklamımı yapar mıydım?

*Şayet rumuzla yazıyorsam editörden öneriler köşesine girebilmek için orijinal konular arar mıydım?

*İmza günümde yüzlerce kuyruk oluşturan sevgili okurlarımın bana tek bir yorum yazmaması beni bunalıma sokar mıydı?

*Yazım editörden geri döndüğünde ""Bunlar da ne anlar editörlükten?" der miydim?

Ben ünlü bir yazar olsaydım Milliyet Blog'da yazmazdım.

Niye mi?

Çünkü....

İşte aydın-halk kopukluğunun tipik bir durumu.
Ne olur sanki bu ünlü yazarlar da haftada o da olmadı ayda bir burada yazsalar, meclisimizi şenlendirseler; bu sayfalarda naçizane yazan blogcu esnafına şeref verseler ne olur sanki...

Benimki bir fantezi canım, beni ciddiye almayın..

 
Toplam blog
: 114
: 1620
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

1964'te Ankara'da doğdum. Meslek lisesinin elektrik bölümünü bitirip fabrikada ve şantiyede çalıştım..