Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
Magazin
 

Ünlülerin gerçek isimleri

Ünlülerin gerçek isimleri
 

Haber günlük


Ben sanatçı olsaydım ve bu isim değiştirme furyasına uysaydım adımı ne koyardım diye düşündünüz mü? Hani benim ismimi değiştirmek gibi bir niyetim olmazdı ama yapımcılar soyadımdan dolayı ısrar etselerdi desek. Ben Adımı Okan (????).... olarak değiştirirdim ya siz? Tanıdığımız, çoğu oturma odalarımıza defalarca konuk olan, sanatçılar nasıl değiştirmiş isimlerini bir bakalım mı?

Şimdi sahneye Ayhan Işıyan’ı çağırsak kim olduğunu bilebilecekmisiniz.

Bakın ben kimin kim olduğunu açıklamadan gerçek isimlerini sıraladığım sanatçıların resimlerini fotoğraf kısmına kopyalıyorum. Bulun bakalım kim kimmiş.

Onur Çakmak: Bu Hanım sanatçımızı hepimiz farklı bir isimle tanıyoruz.

Tuğba Çetin: zamanının en seksi sinema sanatçılarındandır

Ahmet Şükrü Kadıöz: En değerli ses sanatçılarımızdan ( TSM )

Kâmile Suat Ebrem: Yeşilçamın olmazsa olmazlarından ( hala çok hoş bir Hanım )

Renka Bronkavi: Hadi hadi dayanamadım bu kızın adıyla alakalı ip ucu vereyim: Afrodit.

Bülent Erkoç: Koç gibidir kendisi zaten: ) Cinsiyetini söylersem hemen bileceksiniz diye yazmıyorum

Fahrettin Cüreklibatur: Yeşilçam’ın Çak Norris’i

Orhan Baltacı: Adının karıştığı suçlara bakılırsa soyisim uyuyor; genç bir ses sanatçısı

Turhan Bayburt: Arabesk müziğin vaz geçilmezlerinden

Abdullah Bazencir: Ekranlarımızın yeni nesil ağır toplarındandır kendileri

Hatice Yıldız Levent: TSM’nin yeni nesil ağır toplarından

Orhan Kencebay: İşte bunu kesinlikle bilemiyeceksiniz. Neyse bir ip ucu vereyim bari; Arabesk müziğinin kralı. Münübüs şöförlerinin Orhan babası. Gerçekte hemen hemen hiç bir skandala karışmayan yeri dolmaz bir Beyefendidir kendisi. Nasıl anladınız mı kimi aradığımı? J))

Didem Özgü: Pek ne iş yaptığını bilmiyorum ( ilgim olmaz kendisiyle ) ama bayağı tanılmış bir sanatçımız

Şerif Uçak: Yeşilçam'ın en eski ve en iyilerinden ( Karakter oyuncusu )

Veysel İnce: Güncelliğini hala koruyan Yeşilçam'ın eskilerinden

Bumin Gaffar Çıtanak: Bu isme çok güldüm yaa. Çok sevdiğim bir Sinama sanatçısı

Kirkor Cezveciyan: Büyük bir Karakter oyuncusu.

Rüjdan Tercan: Yeşilçam'ın eskilerinden. Filiz Akınla olan Filmlerini seviyorum onun.

Hatice Kökçü: Soyisminin " Kök" kısmını korumuş. Büyük oyuncularımızdan

Kaan Okan Görgü: Zaga diyorum sadece

Perran Kanat: Çok sevdiğim bir tiyatrocu

Nuri Kaçtaş: İbrahim Tatlı kadar zor dimi?

Nusret Ersöz: Yeşilçam'ın Çak Norris'lerinden

Kemal Sağdıkgöğçeli: Türkiye'nin en büyük yazarlarından

Ayşe Yıldız: Türkiye'nin en büyük tiyatrocu Hanımefendilerinden

Yılmaz Pütün: Yorumsuz
Aysel Gürsaçer: Sabah programı da yapan bu ses sanatçısıyla kovalaya bilirsiniz beni.

Fatma Sezen Yıldırım: Hayranı olduğum büyük bir ses. Yeri dolmayacaklardan.

Tarık Üregül: Önceleri Türk sinemasının Jönlerindendi sonraları daha çok siyasi içerikli rollerde gördük onu. Efendim ben kendisinin hayranlarındanım.

Teoman Fazlı Yakupoğlu: genç bir şarkıcımız

Deniz Engüzel: Onun yerinde olsam o soyismini değiştirmezdim. Uyuyor ona. Güçlü bir ses

İbrahim Tatlı: Bu da Orhan Kencebay kadar zor bilinecek bir sanatçı olduğu için bir ipucu verelim. Bizim Pavarottimizdir kendileri.

Ali Haydar Şen: Bu isimle bir dizide oynamıştı doğru hatırlıyorsam. Yine kendisine hayranlık duyduğum yeri dolmayacak çapta büyük bir sanatçı

Mürşide Gönül Özyeğiner: Arada bir sahneye içkili çıkan bir ses sanatçısı

Bahriye Tokmak: Ses sanatçısı

Şerife Perihan: Yeşilçam’ın vazgeçilmezlerindendi

Engin Karademir: Çıkar çıkmaz kanalı değiştirdiklerimden. Şarkıcı mı türkücü mü ne

Okan Delikan: MB yazarı : ))))Siz ne koyardınız adınızı? : )))

Şimdi aşağıda bu isimlere uyan fotoğrafları yayınlıyorum bilin bakalım kim kimmiş.
Kaynak: Haber günlük ve İnternet Haber Fotogaleri. Bahar Girti

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..