Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '14

 
Kategori
Blog
 

Ünlülerin Yeni Yıl Dilekleri

Ünlülerin Yeni Yıl Dilekleri
 

Görsel: Alıntıdır


Yeni yıl gelmeden önce herkesin yeni yıldan bir beklentisi oluyor.

Kimileri Milli Piyango ile hayallerini süslemeye çalışıyor, kimileri yeni yıldan sağlık ve mutluluk bekliyor.

Bakalım bizim ünlüler yeni yıl için neler dilemiş..

Ahmet Balcı: Ver Allah'ım ver!! Her ülkeden, her renkten, her dinden, her meşrepten beşer, onar ver. Huriye, Hayriye, Düriye, Zülfiye.. Elini korkak alıştırma, ne kadar varsa ver!! Yeni yılda daha çok şanslı kişi iltifatlarıma mazhar olsun. Dilimi kıvrak, şiirlerimi matrak eyle. Yeni yılda bana bir çoğunu yoldaşım eyle. Blog camiasını sürekli yandaşım eyle.

Ümit Culduz: Yeni yılda üleşimlerin bol olduğu bir blog ortamı diliyorum deeermişim. Demedim, demem. Üleşmeyin kardeşim. Ota bota paylaşım diyorsunuz. Bu ne canım böyle. Başak Hanım bunlara geçit vermeyin allasen. O değil bak koskocaman MB ne hale geldi. Çoluk çocuk okuyor bunları. Ayrıca mümkünse benim bloglarımın üstüne blog yazılmasın. Aga blogunun üstüne blog mu yazılır uleyn!

Newyorker: Yeni yılda vatanımdan uzak geçen bir yılın daha muhasebesini yapan biri olarak memleket özleminin burnumda tütmesini istemiyorum. Bunun için mümkünse evde sürekli tütsü bulundurmayı planladım. Böylece neyin tüttüğünü düşünmem. İnşallah.

Sabiha Rana: Bu yesyeni yılımızda bol bol çiçek demetleyeceğim be ya. Süleymanıma demet demet az gelir, TOKİ'den arta kalan bir arsayı alıp komple çiçek ekeceğim. Hayırsever işadamlarımızdan bu yatırımım için makul miktarda mesela milyon milyon bağış da kabul edebilirim.. Çok şugar olur be ya.

Gülname Gümüş: Beni ne bloglar istedi de varmadım. Milliyet Blog da yeni yılda beni istemiş. Bana ne bana ne. Küstüm bi kere. Yeni yılda herkesin yediği içtiği de kendinin olsun ayrıca. Mümkünse Facebook duvarlarınızı süsleyin. Yiyip-içmeyin. Öyle ulu orta yiyip yerlere döküyorsunuz. Üstlerine basılıyo. Günah! Bir de yeni yılda radyo programım çok sükse yapsın. Onu isterim. Paralel devlet şeyleriyle de alâkam yoktur. Bunu da şeyedeyim.

Arif Öğütçü: Etliye sütlüye karışmadan blog yazayım, reytinge reyting demeyeyim. Evet, reytinge reyting demeyelim. Başka bir adı olsun onun. Reyting deyince televizyon programlarıyla karışıyor. Öyle olunca insanın aklı da karışıyor. Karışık karışık ne o öyle. Sonra blog yazınca birisinin tavuğuna kışt diyoruz oluyor. Halbuki kuş dedik. Kışt mı dedik? Dediğimiz dedik de çaldığımız düdük mü? Etliye de sütlüye de karışmayan bir yıl olsun. Oh bu iyi oldu.

Şimdilik bu kadar.. Bakalım ünlülerimiz daha neler yapacak?

Selam ve muhabbetle..

Murat HACIOĞLU

03.01.2014

www.murathacioglu.com

https://twitter.com/murathacioglu

 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..