Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Unut beni

Unut beni
 

ayrılık


Hayatın anlamı Onda mı saklı?

Ayrıldık yar bunda kim haklı?

Sevmemiş miydi, sorularına hep odaklı

Gelecek de, Onda mı saklı?

Güvenmemişti, peki neden sevmişti?

Bende bıraktığı Ah! Bu nasıl bir çelişki?

Sorgulama sen de artık bırak şu geçmişi

Çünkü o senden çok çabuk vazgeçmişti

Unutmuştu, verilen o sözleri

Aynı geleceğe bakan o gözleri

Bu kadar erken mi olmalıydı

Son sözü “sende unut beni”

Anladım ki ne geçmiş ne de gelecek onda saklıymış

Unutmak, unutabilmek onca çok kolaymış

Bana tek kalan son sözüne uymakmış

Unuttum bende seni, unuttum ben de seni

canpoyraz
 
Toplam blog
: 5
: 459
Kayıt tarihi
: 30.11.10
 
 

Kocaeli Üniversitesi'nde okuyorum. 2005 Yılından beri şiir yazıyorum. Şiirleri topladığım 'Sende ..