Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Unutamamak!

Unutamamak!
 

Hiç unutuldunuz mu siz? Hem de yüreğiniz bir serçe gibi çırpınırken, unutulmamak için. Kendi kendinizle savaştığınız oldu mu hiç? Başkaları sizi bir çırpıda unuturken, siz onları unutamadığınız için hiç kızdınız mı kendinize. Onlarınki de yürek, sizinkide...

Geceler hiç bu kadar uzun değildi bir zamanlar, günler bu kadar sıkıcı değildi.
Zaman ilaç olacağı yerde, daha çok acır canınız zaman ilerledikçe. Çünkü o ilaç denen zaman unutulmanıza sebeptir her geçen günün ardından. Ama siz unutamazsınız işte, unutuldukça unutmak istedikçe daha büyür hasretiniz, özleminiz. Kendinizi tanımaz olursunuz, bu kadar sinirli değildiniz oysaki.

Zaman denen ilaç sizde işe yaramamıştır, yaralar tuzlanır zaman geçtikçe. Unutulduğunuzu bildikçe o yara dahada büyür içinizde. Siz hiç unutuldunuz mu? Her çalan tel.de 'işte', dediğiniz oldumu hiç. Ama çalan her tel.de ummadığınız birimiydi karşınızdaki. Sizin beklediğiniz meğer hiç beklemezmiş, önemsemezmiş sizi. Nasıl acıtır bu insanın içini bilir misiniz?

Haftalar geçmiştir aradan, arkanıza baktığınızda tek üzgün olan sizsinizdir. Neden unutamadığınızada veremezsiniz bir anlam, bu kadar değer vermenizide anlamazsınız. Deli olursunuz sizi unutan o kalpsizleri sizde unutmak için...Ama olmaz işte, kahretsin başaramazsınız.

Hep içinizde, kalbinizde, beyninizin tam içindedir oysaki. Hiç anlam veremediğiniz bir durumdur bu. Belkide ilk kez geliyordur başınıza. Siz hiç unutamama hastalığına yakalandınız mı? Ben o hastalığın pençesindeyim şu an. Ne uyuyabiliyorum, ne konuşabiliyorum, ne hissedebiliyorum. Sadece unutmaya çalışıyorum .Ama aslında bunun daha çok hatırlamak olduğunu da biliyorum. Unutmaya çalıştıkça daha çok hatırlıyorum, bilinç altımdaki herşey aydınlanıyor hatta.

Ben bir unutamama hastasıyım, siz hiç bu hastalığa yakalandınız mı?

 
Toplam blog
: 71
: 727
Kayıt tarihi
: 14.07.07
 
 

Almanya doğumluyum. Kocaeli'de oturuyorum. Üç yaşında bir oğlum var. Anadolu Üniversitesi Kamu Yönet..