Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '15

 
Kategori
Şiir
 

Unutkanlık nehrine düşürme beni

Unutkanlık nehrine düşürme beni
 

Unutkanlık nehrine düşürme beni,yüzme bilemem boğulurum.


Sen gidersen öksüz, yetim kalırım,

Unutkanlık nehrine düşürme beni,

Yüzme bilemem, anında boğulurum,

El, göz edemem, yardım isteyemem,

Bu pirifâni, perişan ahir zamanımda,

Beni bırakıp gidersen garipçe ölürüm….  

****

Kimler anlar, kimler bilir ne dediğimi,

Hangi vicdan seyreder sensiz halimi,

Kim güçlü kılacak takatimi, mecalimi,

Artık ne vefayı tanırım, nede zalimi,

Bu pirifâni, perişan ahir zamanımda,

Beni bırakıp gidersen garipçe ölürüm…   

****

Benim dostum, arkadaşım, yoldaşım,

Gidersen karalar giyer, yas bağlarım,

Gözlerden olsam da yine de ağlarım,

Dizlerden olsam bu kez dövünürüm,

Bu pirifâni, perişan ahir zamanımda,

Beni bırakıp gidersen garipçe ölürüm…

****

Ey benim belleğim, zihnim, hafızam,

Bu bakışlar, düşünceler senin eserin,

Hiç bırakmadın, karanlığın engellerinde,

Aydınlığın boranlı, dumanlı sislerinde,

Yaşamım yönlenir hep senin dikkatinle, 

Bu pirifâni, perişan ahir zamanımda,

Beni bırakıp gidersen garipçe ölürüm. 

 

 

Mehmet BURAKGAZİ / MERSİN

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                           

 
Toplam blog
: 608
: 2204
Kayıt tarihi
: 12.04.12
 
 

Bingöl'de, Baharın son ayında, ikindi üzeri un ambarı (kiler) arkasında, ebesiz, hemşiresiz, Emin..