Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '19

 
Kategori
İlişkiler
 

Unutma Arifesi

   Şimdi seni unutmanın arifesindeyim. Bir yanım ardıma bile bakmadan gitmemi söylerken diğer yanımdaysa senle geçirilmek için kurulan hayaller duruyor. Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Sana kızamıyorum beni bu durumda bıraktığın için. Sana kızgınlığımın tek nedeni bizim için hiçbir şey yapmaman. Oysa bana gelmek için saatlerini gözden çıkarmıştın. Beni sevdin sanmıştım. Ama bir sangıdan ibaretmişsin,bilemedim. Büyük yanıldım. Büyük kaybettim.. Ayrıca sandığım kadar da büyük değilmişsin bende. İnsanalara seni anlatırken fark ettim. Sen hayatımda bir virgüldün, sen de durakladım, kendimin hayatın farkına vardım. Ama noktayı koyacak olan benim ve artık bendeki hikayene noktayı koyuyorum..Eyvallahım yok artık sana. İstediğin kadar özgürsün artık..

 

Bergün Şimşek

 
Toplam blog
: 4
: 78
Kayıt tarihi
: 13.10.19
 
 

Bir gün sana kavuşacağım, hâlâ umudum var.. ..