Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Unutma Atan Atatürk’ü

Unutma Atan Atatürk’ü
 

Atatürk zeybek oynuyor, e ne de olsa kökü Söke'ye dayanıyor canım:)


Güneş altın oklarını fırlatınca çevreye

Atamı gördüm birden yakınımda

Yürüyordu yine Türklük yolunda

Seslendim sevinçle Atam diye 

 

Döndü baktı gülümseyen gözlerle

Söyledi o sevecen haliyle

Biraz daha hızlanın bakayım siz   

Geçin beni  ve siz kılın

Türkün geleceğini görkemli  

 

Atam izinde yürüyenleriz biz

İz göremezsek nasıl ilerleriz o ülküye

Gülücükler açtı yeniden yüzünde

Seslendi yumuşak sözcüklerle

 

Yavrucuğum siz iz sürmeyeceksiniz

Uygarlık yolunda yürüyeceksiniz

Akıldır bilimdir benim rehberim

Siz de onun ışığını izleyeceksiniz 

 

Hem bilmez misiniz izde yürüyenler

İz bırakmadan izlerde sürünürler

Siz benim izimde yürümeyeceksiniz

Amaçlarımı gerçekleştireceksiniz

 

Düşüncede insan en yücedir

Fikirlerde esneklik ve değişmek

İnsan için paha biçilmez değerdir

Siz işte bunun peşinde olacaksınız

 

Kırın beyinlerdeki esaret zincirini

Bitirin gönüllü kulluk çilesini

Olmasın kimse kimsenin efendisi

Böyle gerçekleşir

Türk'ün dünya egemenliği ülküsü

 

Dinledim Atamı

Aldım öğüdümü

Türk çocuğu geçse de nesiller

Unutma sakın Atamız Atatürk’ü.

(Halil Güven-Mavi Kanatlı Kuş)

 

 

  

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..