Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '08

 
Kategori
Deneme
 

Unutma

Efendim!..
Sevgi kazanmak için elimizden geleni yaptık inan. Tayfalarını evlerimizde ağırladık. Ölü kadın ve çocuklar bir de yitik medeniyetler adına. Cehenneminden yak biz bayım. Ne olur yak bütün tövbelerimizi. Özgürlük naraları senindir şimdi her vuruluşumuzda.
Bütün kurbanlar sizin bizi sevmeniz içindi, yine de bilemediniz. Hayat bize acı, bize ateş, bize Zümrüd-ü Anka bayım.
Yanılıyorsun. Sinirli değilim. Tepeden tırnağa ebu Zer. Sen acının ötesini bilir misin bayım. Sürekli payımıza ölüm düşse ne yazar. Ölmek çoğalmaktır. Bilemezsin. Bütün gerekçelerine kardeleniz bunu da bilmezsin.
Şimdi çocuklarımız ne çok yetim...
Yapayalnız olabilirim. Kanımız akmaktan donmuş olabilir. Gövdem bana yabancı olabilir. Limanlar bozuk bayım. Yeşermez. Süreklli sarktınız Gecelerimize/Gündüzlerimize. Cümle alem kan revan. Kan yalattınız köpeklerinize. Avazımın yanardağ oluşunu bekle.
UNUTMA BAYIM..!
 
Toplam blog
: 7
: 1061
Kayıt tarihi
: 28.11.07
 
 

Ankara üniversitesi sosyoloji bölümünü bitirdim. Beykent ünv yönetim ve organizasyon alanında mas..