Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '09

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Unutmadım, unutulmadın, unutulmayacaksın

Gidiyorsun biliyorum, çünkü bu aralar sende bazı değişiklikler hissediyorum. Bana karşı bakışlarında bir yabancı gibisin, tanımlayamıyorum artık gözlerini. Korkutucu ve buğulu bakıyorsun. Bu zamana kadar senden hiç duymadığım kelimelerle çok düzgün cümleler kuruyorsun, benimle öyle konuşuyorsun ki, sanki benim tanıdığım kırçiçeği ile değil de bir yabancı ile konuşuyorum. Hiç bir şey anlayamıyorum, sen sana benzemiyorsun artık. Anlayamıyorum davranışlarının sebebini, seni çözemiyorum.

Bir zaman sonra gitmek istediğini, ayrılmak istediğini söylüyorsun, hem de o büyük günde; Evlenme yıldönümümüzde. Ben 18. yılımızı kutlayacağımızı düşünürken, senden veda mesajı geliyor. ' Ben senden ayrılmak istiyorum ' diyorsun. Böyle bir günde, böyle bir mesaj yakıştı mı sana. Ne yapabilirdim ki.. Nesöyleyebilirim ki.. Bu senin kendi doğrun, kendi seçimin... Öyle olsun demekten başka çarem yok.

Ve sözünü tuttun, gerçekten gittin. Bundan sonra benim için endişelenme. Çünkü ben kendimi oyalarım, sabrederim, umutlanırım. Hatırlarsan telefonda 'Benden hala umutlu musun? ' diye sordun. Senden umudumu hiç bir zaman kesmedim. Çünkü ben seni çıkarsız sevdim, çünkü ben seni gerçekten sevdim. Çünkü ben seni hem sen olduğun için, hem de kuzularımın anası olduğun için sevdim. Dedim ya güzelim ben seni çıkarsız sevdim.

Söyleyecek çok şeyler var ama söylemekten korkuyorum. Sana ileride neler olacak düşünüyorum, ürküyorum. Bana olacakları düşünüyorum, işin içinden bir türlü çıkamıyorum. Ayrılmak için birbirimize neler yaptık, tartışmalar ayrılmamıza değer miydi diyorum. Düşünüyorum da değmediğini anlıyorum ama sana bunları anlatmakta zorlanıyorum. ' Bir pire için yorgan yakılmaz ' demiş atalarımız. Sanki bizim için söylenmiş.

Biz değil yorganı yuvamızı yaktık, yıktık yok ettik. Beni kızdırdığın anlarda seni sevmediğimi söylüyorum.ne kadar söylesem de seni ne kadar çok sevdiğimi, senden vazgeçemediğimi sen çok iyi biliyorsun. çünkü ben seni
günlük değil, ölümüne sevdim kırçiçeğim. Öyle kolay unutmak , öyle kolay terk etmek var mı ? Biz elleri nasırlı anaların evlatlarıyız. Kitabımızda vazgeçmek unutmak değil, sevgimizin arkasında ölesiye kadar durmak vardır.

Biz bir defa sevdik mi, sevdiğimizin adını kalbimize kazırız KIRÇİÇEĞİ diye. Unutmadım.... Unutulmadın.... Unutulmayacaksın....
 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..