Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Unutmak kolay sananlara

Biliyorum çok mutsuzsun hissediyorum 

yine maceraya çıktığın seferlerde 

ihtiyaç molası verip bir hışımla kalkıyor yüreğin 

gözünün önünden hiç gitmiyor hayalim 

yerime koyamıyorsun kimseyi 

kimse sana benim gibi çıkarsız yaklaşmıyor 

kimse kimsenin kara kaşına kara gözüne bakmıyor 

ne kopartırsam o kar sayıyor 

ve senin altıncı hissin bunu hemen farkediyor 

uyuyamıyorsun geceleri 

bana yaptıkların aklına geliyor 

bana bütün kapılarını kapamıştın ama 

şimdi açmak için bin bir çare arıyor 

beni unutamadın biliyorum 

heryerde hayalim karşına çıkıyor 

sesim kulağında çınlıyor 

unutamazsın biliyorum 

çünkü hiç sevemem dediğin yüreğin ince ince bedelini ödüyor 

ve en büyük cezayı büyük konuştuğun yerde veriyor 

biliyorum gizli gizli ağlıyorsun 

hele geceleri sabah olmak bilmiyor 

sabahlar olsada güneş üstüne doğmuyor 

en yakın arkadaşın bile sana yardım edemez artık 

dün yine rüyamda gördüm seni ve onu 

konu dönüp dolaşıp bana geliyor galiba her seferinde 

gül diyorsun için için 

ben sana gülmem artık 

bir kere sevmiştim kazayla 

bir daha eskisi gibi sevemem artık 

yine git barlara bulursun belki güzel ve temiz aile kızı 

bizim gibiler barada gitmez pavyonada 

bizim en büyük keyfimiz evimizde yazı yazmak 

kitap okumak özlü sözler slow müzikler dinlemek 

biz sana fazla gelmiştik 

sen bardan bara dolaşan 

koldan kola uzananları seversin 

biz kendi halinde insanlarız 

senin kalbin bizi neylesin 

Son pişmanlık fayda etmiyor değilmi biz insanlara! Bazen ayrılmak gerekir kıymetimizi bilmeleri için.... 

Bazen gitmek gerekir özlenmek için... 

Bazen aramamak gerekir aratmak için,  

bazen sır olmak gerekir çözmeleri için... 

Hayat o kadar ilginçtir ki, hep yara almak gerekir birşeyleri öğrenmek için. Teorik anlatır, pratik öğretir hayatta.. O yüzden ne okuyarak, ne de görerek tecrübe kazanır insan. Geçen yıllarda yazmış olduğum altı yıllık bir birikimim olan, aynı zamanda ileri tarihlerde çıkacak olan kitabımda bir hikaye yazmıştım onu sürpriz olsun diye paylaşmayacağım fakat kısaca anlatayım; Bir kadın varmış o kadar hırslıymış ki, hedefleri o kadar büyükmüş ki, onlara ulaşmak için ne gerekirse yapmış çok zor olsada. Birgün hayal edemeyeceği kadar büyük bir yere gelmiş ve yıllar sonra kadın büyük bir isim yapmış. Kadın o kadar mütevazı imiş ki kimseye bunları anlatmıyormuş ve ismini de sır gibi saklıyormuş ve bu sırrı kimse çözemiyormuş. Etrafındakiler onu hep bir yerde çalışan bir personel olarak tanıyorlamış. İhalelere giriyor ve kazanıyormuş ve bu şirketlerin başında kim var diye herkes merak ediyormuş. Ta ki en yakın dostunun kurbanı olana kadar. Arkadaşı onun fotoğraflarını yayınlamış ve herkes bu güçlü hırslı kadını tanımış nihayetin de. Basın onu yakından takip ediyormuş bu kadar genç yaşta nasıl bu yere geldi diye. Ve hayatını belgesel yapmaya karar vermişler. 

Burada kesiyorum biraz merak edin ve devamını kitabımda okuyun diye. 

Mutlu huzurlu hakikatli rüyalar dilerim. 

 
Toplam blog
: 28
: 3650
Kayıt tarihi
: 12.10.10
 
 

İzmir'in Buca ilçesinde doğdum. Onbir yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Yıllardır edebiyata olan mera..